Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ROZRUSZNIK LAGUNA RT 2.0 jak wymiwnić

18 Gru 2008 20:30 11765 11
  • Poziom 11  
    jak wymienić rozrusznik lub szczotki bo się zawiesza może opiszę konkretnie ten problem. Jak jadę lagunką to potrafi mi zgasnąć gdy przyhamuje ( czyli jak spada z wysokich na niskie obroty). i wtedy gaśnie o gdy zgaśnie to rozrusznik nie może zakręcić ale z popychu zapala i później normalnie pali może ktoś wi jak to naprawić?
  • Poziom 18  
    Może jakiś mechanik poradzi ale wg mnie tu problem nie jest z rozrusznikiem..
  • Poziom 11  
    akumulator jest dobry prąd dochodzi do rozrusznika ale nie wiem dlaczego spadają obroty i dlaczego wiesza się rozrusznik
  • Poziom 18  
    Przez rozrusznik samochód nie zgaśnie raczej.. Tu problem tkwi w komputerze o ile jest?? albo w zapłonie.. Albo jakieś przebicie.. nie jestem mechanikiem, jestem hobbystą poprostu wiec mogę się mylić ale wg mnie wina za gaśniecie samochodu nie można obciążyć rozrusznika.. To że nei odpala?? może i wina rozrusznika ale dwa problemy naraz?? mi sie wydaje że tu coś z elektronika jest..
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    sprawdz cały dolot powietrza, przepustnice, moze dlatego gasnie
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Być może potrzebujesz treningu więc rozbieraj rozrusznik. Jeśli zrobisz fachowo to nic się nie stanie. Tyle, że problem nie leży w tym miejscu. Masz gdzieś w instalacji elektrycznej mocno pogorszone połączenie, które czasem zanika. Tradycyjnie pogorszenia występują w połączeniach masy, czyli osad, rdza. Jako wysoce prawdopodobne miejsca to połączenie silnika i nadwozia.