Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sznurowanie tablicy w domku .

19 Gru 2008 20:04 4325 19
  • Poziom 15  
    Rozdzielnia ma zawierac ; wylacznik glowny , roznicowke 3 fazowa , ochronniki , 3 lampki , 4 gniazda silowe , 17 bezp - gniazd jednofazowych , 17 bezp - oswietlenia . Jaki koszt u was wyniosloby sznurowanie takiej tablicy 68 polowej ?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 26  
    Co do wyceny ciężko by tu znaleść chetnego co ci dokładnie powie. Powiem tak bierz chłopie ile kto ci da. Możesz jeszcze wykonać kalkulacje wg KNR, lub też są do tej wyceny gotowe programy. Ja taka robotę biorę od ilości każdego pola / czyli tak jak od 1 S-a /. Pozdro
  • Poziom 15  
    Zapomnialem dodac ze urzadzenia klienta , powiedzialem mu 800 , a on sie za glowe zlapal. Ludzie by chcieli by im za fri robic .
  • Admin Elektroenergetyka
    dubekk napisał:
    Zapomnialem dodac ze urzadzenia klienta , powiedzialem mu 800 , a on sie za glowe zlapal. Ludzie by chcieli by im za fri robic .


    Urządzenia klienta? Rozumie, że chodzi o materiał. Ważne też czy on wszystko dostarcza Tobie czy Ty za jego pieniążki musisz jeździć i kupować.

    Wstępnie napiszę, że cena 800zł ( robocizna ) wcale nie jest wygórowana.
  • Poziom 26  
    Powiedziałbym o cenie netto.To b dobra cena.Pozdro
  • Poziom 12  
    Przepraszam, że pytam ale 800zł to jest cena za zmontowanie rozdzielnicy+położenie przewodów+montaż włączników, gniazdek itp.?
  • Poziom 15  
    To jest cena za laczenie tylko rozdzelni !
  • Poziom 12  
    Ok. Dzięki, bo za wszystko to mi się trochę za mało widziało :)
  • Poziom 26  
    Czy dużo czy mało trudno odp.jak ja mówie ile kto da ale musi mi sie opłacać.A tu przesyłam z netu ceny niektórych prac


    Punkty instalacyjne (brutto wraz z materiałem)1.Punkt oświetlenia górnego 74,75 zł/szt.
    2.Punkt gniazda siłowego 135,20 zł/szt.
    3.Rozeta rozdzielcza punktu elektrycznego 84,50 zł/szt.
    4.Punkt gniazda elektrycznego 84,50 zł/szt.
    5.Punkt gniazda telewizyjnego 118,30 zł/szt.
    6.Punkt gniazda telefonicznego 67,60 zł/szt.
    7.Punkt gniazda komputerowego 84,50 zł/szt.
    8.Punkt akustyczny 67,60 zł/szt.
    9.Punkt rolet zasilanych 145,60 zł/szt.
    10.Punkt domofonowy 101,40 zł/szt.
    11.Punkt videofonowy 219,70 zł/szt.
    Montaż osprzętu (brutto bez materiału)1.Montaż gniazd elektrycznych, antenowych, telefonicznych 11,80 zł/szt
    2.Montaż wentylatorów 118,30 zł/szt.
    3.Montaż włączników 11,80 zł/szt.
    4.Montaż opraw ogrodowych 118,30 zł/szt.
    5.Montaż gniazd siłowych 220/380V 25,35 zł/szt.
    6.Montaż domofonu i videofonu 253,50 zł/szt.
    7.Montaż rozdzielni (przed tynkami) 169,00 zł/szt.
    8.Montaż osprzętu rozdzielni 12-24 mod. 676,00 zł/szt.
    9.Montaż osprzętu rozdzielni 36-48 mod. 845,00 zł/szt.
    10.Montaż osprzętu rozdzielni 56-104 mod. 1521,00 zł/szt.
    11.Montaż ogrzewaczy przepływowych 101,40 zł/szt.
    Układanie przewodów w ziemi1.Wykop ręczny 1mb 0,7m głębokości 253,50 zł/mb
    2.Ułożenie bednarki 25,35 zł/mb
    3.Ułożenie kabla do 5x4 do 5x35 16,90 zł/mb
    4.Ułożenie folii 8,45 zł/mb
    5.Zasypanie 84,50 zł/mb

    Pozdro
  • Poziom 23  
    Fajnie, za takie pieniądze to moge pracować 24 godziny na dobre, czasami jak robie przyłącze to wykopie 30m wykopu i oczywiście zasypie tego samego dnia :) jak by nie licząc wychodzi około 10tys zł dniówki :) nie wiem czy premier i prezydent razem wzieci tyle zarabiają dziennie :)

    Pozdrawiam!
  • Poziom 25  
    Ten cennik to niezly kosmos, ciekawe czy jego autor ma w ogole klientow przy takich cenach :D

    Natomiast w kwestii okablowania rozdzielnicy, mysle ze te 800zl to nie jest jakos specjalnie drogo. Gdyby nie bylo zawodnikow robiacych takie rzeczy "za flaszke" to moznaby na takich rzeczach uczciwie dorobic.
  • Poziom 15  
    Witam . Ten link nie dziala , a te ceny podane wyzej wydaje mi sie ze sa zawyzone .
  • Poziom 33  
    Jakby ktoś był zainteresowany to chętnie wykopie kilka, kilkanaście metrów, położe kabelek i nawet zasypie :)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    [quote="dubekk"]Zapomnialem dodac ze urzadzenia klienta , powiedzialem mu 800 , a on sie za glowe zlapal. Ludzie by chcieli by im za fri robic .[/
    quote]
    odpuść trafi [może] na tańszego co poda mu L na N to sam przyjdzie do Ciebie.Nie raz to przerabiałem.
  • Poziom 15  
    Kolega siuada ma racje.A co do podejscia ludzi do cen za robote to zacytuje pewną panią ,która gdy kolega naprawił instalacje spapraną przez FACHOWCA to i tak powiedziała że tamten to jest fachowiec ,bo drrrrogo bierze.
  • Poziom 12  
    adam 660 napisał:
    Kolega siuada ma racje.A co do podejscia ludzi do cen za robote to zacytuje pewną panią ,która gdy kolega naprawił instalacje spapraną przez FACHOWCA to i tak powiedziała że tamten to jest fachowiec ,bo drrrrogo bierze.

    ja kiedyś usłyszałem że nie jestem fachowcem bo odmówiłem zjedzenia obiadu :cry: