Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wahania napięcia chrysler voyager 2,5 crd

zenior 20 Gru 2008 23:23 2896 7
  • #1 20 Gru 2008 23:23
    zenior
    Poziom 9  

    Mam problem z Chryslerem Voyagerem 2.5 crd 2001 rok
    Po odpaleniu pojawiają się wahania napięcia 12 -14 v.
    Sprawdzałem alternator ok. zostaje regulator ale on podobno znajduje się w sterowniku silnika zwanym komputerem . Serwis twierdzi że wystarczy wgrać jakiś nowy program ale mogą spróbować po nowym roku.
    Co robić, pomocy.

    0 7
  • #2 21 Gru 2008 20:05
    m.jarek1
    Poziom 17  

    Raczej jest w środku alternatora

    0
  • #3 22 Gru 2008 22:24
    zenior
    Poziom 9  

    W serwisie powiedzieli że na 100% w sterowniku i że muszą wgrać nowy program i to załatwi sprawe . Dlamnie jest to troche dziwne że bez żadnej ingeręcji fizycznej można ustabilować napięcie ładowania alternatora.

    0
  • #4 22 Gru 2008 22:51
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    Niemożna, trzeba naprawić .

    0
  • #5 22 Gru 2008 23:27
    zenior
    Poziom 9  

    Kto wykonuje takie naprawy i dlaczego serwis twierdzi że wystarczy załadować nowy program? Czy ktoś zna firmę która wykonóje takie naprawy .BARDZO PROSZĘ O ADRES.

    0
  • #6 23 Gru 2008 00:19
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    Serwis może stwierdzić jakim kosztem można to zrobic i nie lubi sie chwalić co i jak zrobił , zresztą nikt nie lubi sie chwalić.
    Jak ktoś potraktuję Cię serio to napisze do ciebie PW.

    0
  • #7 05 Lut 2009 22:40
    piter2803
    Poziom 2  

    ja mam ten sam problem.wszystkie światła i kontrolki pulsują.byłem w serwisie i tez powiedzieli mi ze to prawdopodobnie sterownik silnika....i do tej pory nie wiem co mozna z tym zrobic.bo wymiana sterownika ro podobno nie jest taka prosta sprawa....

    0
  • #8 06 Lut 2009 14:49
    gimak
    Poziom 37  

    Ja, jako posiadający ogólne pojęcie, nie zmącone znajomością rzeczy, sprawdziłbym to co można sprawdzić bez uczonych głów. Czyli stan szczotek, szczotkotrzymaczy, pierścieni ślizgowych (jaki jest kontakt między nimi), stan połączeń elektrycznych wewnątrz alternatora i alternatora z regulatorem (prawda, nie wiemy gzie on jest). Przyczyną wahań napięcia na alternatorze (prądnicy) najczęściej są niestabilne pod względem oporności (luźne, zabrudzone) w/w połączenia.

    0