Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wahania napięcia chrysler voyager 2,5 crd

20 Dec 2008 23:23 3277 7
  • Level 10  
    Mam problem z Chryslerem Voyagerem 2.5 crd 2001 rok
    Po odpaleniu pojawiają się wahania napięcia 12 -14 v.
    Sprawdzałem alternator ok. zostaje regulator ale on podobno znajduje się w sterowniku silnika zwanym komputerem . Serwis twierdzi że wystarczy wgrać jakiś nowy program ale mogą spróbować po nowym roku.
    Co robić, pomocy.
  • Level 18  
    Raczej jest w środku alternatora
  • Level 10  
    W serwisie powiedzieli że na 100% w sterowniku i że muszą wgrać nowy program i to załatwi sprawe . Dlamnie jest to troche dziwne że bez żadnej ingeręcji fizycznej można ustabilować napięcie ładowania alternatora.
  • User under supervision
    Niemożna, trzeba naprawić .
  • Level 10  
    Kto wykonuje takie naprawy i dlaczego serwis twierdzi że wystarczy załadować nowy program? Czy ktoś zna firmę która wykonóje takie naprawy .BARDZO PROSZĘ O ADRES.
  • User under supervision
    Serwis może stwierdzić jakim kosztem można to zrobic i nie lubi sie chwalić co i jak zrobił , zresztą nikt nie lubi sie chwalić.
    Jak ktoś potraktuję Cię serio to napisze do ciebie PW.
  • Level 2  
    ja mam ten sam problem.wszystkie światła i kontrolki pulsują.byłem w serwisie i tez powiedzieli mi ze to prawdopodobnie sterownik silnika....i do tej pory nie wiem co mozna z tym zrobic.bo wymiana sterownika ro podobno nie jest taka prosta sprawa....
  • Level 39  
    Ja, jako posiadający ogólne pojęcie, nie zmącone znajomością rzeczy, sprawdziłbym to co można sprawdzić bez uczonych głów. Czyli stan szczotek, szczotkotrzymaczy, pierścieni ślizgowych (jaki jest kontakt między nimi), stan połączeń elektrycznych wewnątrz alternatora i alternatora z regulatorem (prawda, nie wiemy gzie on jest). Przyczyną wahań napięcia na alternatorze (prądnicy) najczęściej są niestabilne pod względem oporności (luźne, zabrudzone) w/w połączenia.