Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

P. Partner powolne wycieraczki

bolek 21 Gru 2008 21:33 1083 3
  • #1 21 Gru 2008 21:33
    bolek
    Specjalista - oświetlenie sceniczne

    No i narobiłem sobie kłopotu.
    Suma sumarum, pracowały chwile pod (jak się okazuje za dużym) obciążeniem. Teraz "machają" z zawrotnie małą prędkością, nawet na tym najszybszym biegu. Niekiedy nie dokończą cyklu. Ogólnie wygląda to tak jak by ich silnik nie miał mocy

    Pytanie mam takie, czy jest do nich jakiś sterownik, czy silnik ma kilka odczepów regulujących szybkość machania?. Auto jest z 2002r i ma w sobie trochę więcej elektroniki więc łudze się się silnik jest cały a zdechł jakiś tranzystor...

    0 3
  • #2 21 Gru 2008 22:22
    9kaczor6
    Poziom 13  

    mi się wydaje że silnik się spalił, jak próbowałeś wycierać szybe na sucho to miał za duże obciążenie tzn. prąd na niego szedł a wałem się nie radził i stał w miejscu, i pewnie się przepaliła jakiś swój. aLe pewny tu nie jestem nie znam się za dobrze na elektryce.

    Co do regulacji szybkości to polega ona na tym że na silniczek jest puszczane większe napięcie co powoduje szybsze obroty

    0
  • #3 21 Gru 2008 22:35
    bolek
    Specjalista - oświetlenie sceniczne

    gdybać sobie można...bez obrazy, ale daruj sobie takie odpowiedzi bo nic to nie wnosi do tematu (Tobie też tak może ktoś odpowiedzieć i co sobie pomyślisz?)

    BTW na szybie było trochę śniegu- jak sie okazało mokrego i za cięzkiego. Włączyłem zapłon, od razu ruszyły wycieraczki i jak widziałem że mają coraz ciężej wyłączyłem zapłon. Oczyściłem szybe, włączyłem wycieraczki a te skończyły cykl w połowie powrotu. następnym razem wróciły na miejsce.

    Wątpie żeby takie krótkie przeciażenie zabiło silnik

    0
  • #4 22 Gru 2008 22:53
    kybernetes
    Poziom 39  

    To co opisujesz wyglada albo na spalony silnik wycieraczki albo na brak masy silnika. Po prostu zdemontuj podszybie i sprawdz go, to raptem kilkanascie minut pracy i zadnej filozofii do tego nie trzeba.

    A sterowanie silnika - zwykly przekaznik, zadna elektronika, napiecie zawsze 12v, odczep (trzecia szczotka) na wysoki bieg.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo