Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Caro Plus Gli + LPG - nieczynna pompa paliwa

22 Gru 2008 11:41 4489 9
  • Poziom 9  
    Witam kupiłem Ostatnio Poloneza który miał niesprawną ponoć pompę paliwa, sprawdzałem rzeczywiście zepsuta. Moje pytanie brzmi czy da się w jakiś sposób obejść tą zepsutą pompę żeby odpalił (bez kupowania nowej)
    albo żeby odpalił od razu na gazie.
    Proszę o pomoc
  • Poziom 17  
    Bez pompy na pb nie odpalisz, a na gazie w trybie awaryjnym powinno sie udać - dużo instalacji ma taka opcje.
    Najczęściej da sie odpalić przez przyciśniecie i przytrzymanie przycisku przełączania na lpg i wtedy odpalasz.
    Chyba ze to instalacja I generacji to wystarczy przełączyć na gaz i odpalać.
    Napisz co to za instalacja.
  • Poziom 39  
    Zależy jaka to jest pompa - mechaniczna na bloku silnika czy elektryczna w baku i jaki polonez. Jak mechaniczna i silnik gaźnikowy, to wystarczy ją pominąć i bezpośrednio benzynę podać do gaźnika, a do baku przez przewód odpowietrzający bak podać lekkie nadciśnienie np. 0.5atm z koła zapasowego (warunek- w dobrym stanie i szczelny bak).
  • Poziom 43  
    gimak napisał:
    Zależy jaka to jest pompa - mechaniczna na bloku silnika czy elektryczna w baku i jaki polonez. Jak mechaniczna i silnik gaźnikowy, to wystarczy ją pominąć i bezpośrednio benzynę podać do gaźnika, a do baku przez przewód odpowietrzający bak podać lekkie nadciśnienie np. 0.5atm z koła zapasowego (warunek- w dobrym stanie i szczelny bak).

    Co kolega,,wciagnal,,:?:
  • Poziom 42  
    Jest napisane: GLi , a swoją drogą , piszący temat może by się odezwał, nie sądzę,że zawiesiła się klawiatura.

    Co do wciągania sądzę , że butapren bo TRI bardzo trudno dostać.
  • Poziom 39  
    milejow napisał:
    gimak napisał:
    Zależy jaka to jest pompa - mechaniczna na bloku silnika czy elektryczna w baku i jaki polonez. Jak mechaniczna i silnik gaźnikowy, to wystarczy ją pominąć i bezpośrednio benzynę podać do gaźnika, a do baku przez przewód odpowietrzający bak podać lekkie nadciśnienie np. 0.5atm z koła zapasowego (warunek- w dobrym stanie i szczelny bak).

    Co kolega,,wciagnal,,:?:

    Nie wiem co kolega miał na myśli, ale jeżeli to co kolega emeryt2 to obaj jesteście w błędzie - nie zażywam. To znam z autopsji, bo przejechałem w ten sposób polonezem - gaźnikowym ponad 700km jak padła mi pompa paliwa (zaworki) w drodze powrotnej z Bułgarii.

    Mój błąd - nie zwróciłem uwagi że to GLi.
  • Poziom 22  
    No jeżeli kolega przejechał 700km to faktycznie jest doświadczonym kierowcą poloneza.
  • Poziom 43  
    Bez urazy panowie(jesli urazilem-przepraszam)ale rola tego forum jest pomoc w naprawach a nie polsrodki(fuszerka i bumelanctwo)Jezeli autor tematu pyta o mozliwosc obejscia pompy paliwa,nalezy odpwiedziec-NIE MOZNA,NALEZY NAPRAWIC/WYMIENIC.Niedlugo na pytanie o peknieta szybe padnie odpowiedz-zaklej folia
  • Poziom 28  
    Koledzy spokojnie pan Xvid nie interesuje się tematem, a wy się wysilacie.
  • Poziom 43  
    rico37p napisał:
    Koledzy spokojnie pan Xvid nie interesuje się tematem, a wy się wysilacie.

    Fakt,to pokoledujmy a potem lapmy sie za sledzia:D(albo odwrotnie)