Mam prośbę -przede wszystkim o schemat (chociaż fragment dot. centralnego zamka)
Zamierzam dokonać małej przeróbki, aby nie można było otworzyć ani kluczykiem ani też od środka kabiny zamka tylnych drzwi i bocznych suwanych. Auto ciężarowe, blaszak więc trudno zbić w nim szybę i otworzyć ręcznie
Mam już zakupiony alarm z podwójnym impulsem na otwieranie (konieczne w oryginalnym zamku)
Proszę Kolegów mających do czynienia z techniką zabezpieczeń samochodowych o wszelkie sugestie nt tego pomysłu, może zrezygnować z fabrycznego sterowania?
Oprócz tego chciałbym całkowicie odłączyć fabryczny moduł sterowania zamkami z pilota, gdzie to się znajduje?
Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc.
Zamierzam dokonać małej przeróbki, aby nie można było otworzyć ani kluczykiem ani też od środka kabiny zamka tylnych drzwi i bocznych suwanych. Auto ciężarowe, blaszak więc trudno zbić w nim szybę i otworzyć ręcznie

Mam już zakupiony alarm z podwójnym impulsem na otwieranie (konieczne w oryginalnym zamku)
Proszę Kolegów mających do czynienia z techniką zabezpieczeń samochodowych o wszelkie sugestie nt tego pomysłu, może zrezygnować z fabrycznego sterowania?
Oprócz tego chciałbym całkowicie odłączyć fabryczny moduł sterowania zamkami z pilota, gdzie to się znajduje?
Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc.