Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wysokie obroty Polo 1.4 TDI

22 Gru 2008 22:18 4067 3
  • Poziom 10  
    Witam
    Od kupna moja polówka 1.4 TDI silnik BNV model 2007 ma cały czas wysokie obroty. Na biegu jałowym obroty wynoszą 1449 obr/min. Odpala od pierwszego strzała, wszystkie lampki w normalnych czasach gasną prócz jednej. Cały czas pali się lampka sygnalizacji spalin. Po diagnostyce vag w pamięci jest tylko jeden błąd, który jak skasuję lampka gaśnie ale po jakimś czasie się zapala.
    Witam
    Od kupna moja polówka 1.4 TDI silnik BNV ma cały czas wysokie obroty. Na biegu jałowym obroty wynoszą 1449 obr/min. Odpala od pierwszego strzała, wszystkie lampki w normalnych czasach gasną prócz jednej. Cały czas pali się lampka sygnalizacji spalin. Po diagnostyce vag w pamięci jest tylko jeden błąd, który jak skasuję lampka gaśnie ale po jakimś czasie się zapala.
    Wysokie obroty Polo 1.4 TDI
    W blokach pomiarowych egr mam takie wyniki
    Wysokie obroty Polo 1.4 TDI
    Wymieniłem już silnik klapy w kolektorze ssącym, gdyż handlarz od którego kupowałem polówkę mówił że on jest padnięty. Efekt taki sam wysokie obroty. Lampka się pali nawet po zgaszeniu włącza się.
    Myślałem że jest uszkodzony przepływomierz, sprawdziłem wszystkie kable i są całe opór na wszystkich przewodach wynosi 1ohm. Podmieniłem z drugiego samochodu rewelacji nie było obroty 1449.

    Co ewentualnie można sprawdzić?

    Proszę o pomoc
  • Poziom 13  
    Spr zawór egr na wykonawczych,z tego co widać jest cały czas zamknięty.Spr bezpieczniki.
  • Poziom 10  
    Okazało się że na pedale gazu jest płytka z potencjometrem która była przekręcona. Po ustawieniu potencjometru obroty są prawidłowe.
    Kontrolka mi zgasła po zmianie stacji benzynowej. Zatankowałem do pełna po przejechaniu dosłownie 5km po mieście (normalna jazda) kontrolka sama zgasła. Mam nadzieję że teraz będzie wszystko w porządku
  • Poziom 20  
    Trzeba było patrzec na bloki pomiarowe vaga, jest tam procentowe położenie pedału gazu.