Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaką spawarke kupić ?? Do 2300 zł ??

metiuk 25 Gru 2008 11:49 3981 9
  • #1 25 Gru 2008 11:49
    metiuk
    Poziom 13  

Witam , mam 2300 zł i chce sobie kupić spawarkę. Tylko nie znam się na tym
    Obecnie mam elektrodową , a teraz zastanawiałem się nad migiomatem , lub tigiem . nie wiem jakiej firmy . zależy mi na tym żeby dało się spawać blaszki itd.
    Proszę o pomoc , bo nie wiem co kupić :P

• #2 26 Gru 2008 08:00
    Narek 1
    Poziom 17  

Na blaszki to obowiązkowo migomat. Tig to taki elektryczny odpowiednik spawania gazowego, mocno rozgrzewa metal dookoła a on się utlenia, robi się miękki itp. Poszukaj w ogłoszeniach migomatu używanego to ci jeszcze połowa pieniędzy zostanie.

• #3 26 Gru 2008 10:52
    metiuk
    Poziom 13  

ja chce coś pożądnego , i mam do dyspozycji całą tą
    kasiurke

• #4 26 Gru 2008 17:31
    adionline
    Poziom 11  

zwróć uwagę przy zakupie na 10-minutowy cykl pracy urządzenia. Każde urządzenie spawalnicze, które ma wentylator powinno mieć takową naklejkę. Piszę, żeby nie okazało się ze kupisz urządzenie 180A w cyklu P10 co znaczy ze możesz spawać prądem 180 amper przez minutę a 9 minut odpoczywać.
    Polecałbym coś używanego.

• #5 26 Gru 2008 19:19
    prez8s
    Poziom 33  

Narek 1 napisał:
    ...mocno rozgrzewa metal dookoła a on się utlenia, robi się miękki itp. ...

ale bzdury kolega pisze,
    tigiem pospawasz wszystko i to z najlepszą jakością, a oprócz normalnego spawania mozna nawet "zgrzewać" punktowo, prawie jak zgrzewarką
    http://www.aspa.pl/spawarki/download/aspa7.pdf

metiuk napisał:
    ja chce coś pożądnego , i mam do dyspozycji całą tą
    kasiurke