Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

renault espace2,2Dci

kedar_77 25 Dec 2008 16:15 4399 9
  • #1
    kedar_77
    Level 1  
    RENAULT ESPACE2,2Dci witam. Mam problem z renault espace nie ma mocy przy dodawaniu gazu i strasznie kopci.Nie można jechać więcej niż 40km


    Regulamin p.11 popraw temat. Michu10
  • #2
    saly
    Level 32  
    Turbo chodzi? Jak przygazujesz i zgasisz silnik to turbo powinno schodzić z obrotów. Albo zmież ciśnienie doładowania.
  • #3
    erdaniel
    Level 14  
    kedar_77 wrote:
    RENAULT ESPACE2,2Dci witam. Mam problem z renault espace nie ma mocy przy dodawaniu gazu i strasznie kopci.Nie można jechać więcej niż 40km


    Regulamin p.11 popraw temat. Michu10

    prawdopodobnie masz dziurę w dolocie

    ps. SALY wprowadzanie silnika na obroty i gaszenie czasami nie prowadzi do zacierania sie turbiny.
  • #4
    pieciajek
    Level 11  
    Najpopularniejszy powód braku mocy to dziura w przewodach dolotowych. A jaki rok tego espace?
  • #5
    saly
    Level 32  
    Z tym gaszeniem silnika to miałem na myśli, to że jak go zgasisz to powinno być słychać turbinę która rozpędzona schodzi z obrotów i w końcu się zatrzymuje. Jeśli jest zatarta to niebędzie jej słychać, bo stoi, można to sprawdzić poprzez obrót jej ręką ale do tego trzeba coś rozkręcić. Nieszczelność przewodów wydechowych i dolotowych od silnika do turbiny może być przyczyną spadku mocy, tu kolega piszę że auto jeździ do 40, bardzo silnie kopci. Więc albo turbo jest zablokowane, albo ma problem z łożyskami i nie może się rozkręcić. Ciśnienie doładowania łatwo sprawdzić domowym sposobem za pomocą słupa wody i porównać z innym silnikiem. Mogę opisać jak.
    Być może problem jest z układem paliwowym, ale przy silnym kopceniu i silnym spadku mocy, przeważnie to problem z turbiną.
  • #6
    Krzysi0
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Warto sprawdzić jeszcze przepływomierz.
  • #7
    wopor
    Level 32  
    witam, Krzysio jak przepływka by padła to nie powinien kopcic raczej przejdzie w tryb awaryjny , natomiast racje ma kolega Saly pewnie dziurawy dolot po wysokim albo turbo poszła na urlop, cisnienie doladowania sprawdż tak około0,12-4,0 bara jezeli to silnik G9T-718, powodzenia
  • #8
    rowin1983
    Level 16  
    ale kolego WOPOR zamiast usuwac czyjes posty sprawdz poprawnosc swoich poza tym cisnienie doladowania rzedu 4 bar rozsadzilo by wszystkie weze dolotowe
  • #9
    autoas
    Level 42  
    Zatarty lub uszkodzony i na stałe otwarty EGR
  • #10
    wopor
    Level 32  
    witam, nic nie usuwam , natomiast ciśnienie jest takie podawane w serwisówkach, zalezy od temp zewnetrznej i obciazenia silnika kolego rowin, powodzenia i wszelkiego dobra w Nowym Roku