Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z podgrzewaniem lusterek golf V 1.9 TDI 2005 r.

26 Gru 2008 15:42 6025 7
  • Poziom 9  
    Witam. Wsiadam rano do samochodu, odpalam, wlaczam tylna wycieraczke patrze, ze nie dziala. Nastepnie patrze w lusterko kierowcy a tam stopione szkło tzn wkład! Gaszę auto, zapalam jeszcze raz i wycieraczki działaja no ale szkła raczej już nikt mi nie odda, pytanie brzmi co mogło paść? Czy może jakies zwarcie zwiazne ze stycznikami, bezpiecznikami? Prosze o podanie nr-u bezpiecznika odpowiedzialnego za podgrzewanie lusterek. Posiadam schemat ale tylko w języku francuskim więc nie mam pojęcia gdzie należy szukac tego bezpiecznika, cos mi sie wydaje, ze bedzie on razem z tymi tyknymi wycieraczkami lub tylną szybą. Dziwne to troche, bo bezpiecznik powinnien byl sie chyba przepalic, zeby nie doszlo do tego typu sytuacji. Pozdrawiam
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 9  
    Dzięki za info, a co według Ciebie mogło paść?

    Dodano po 1 [godziny] 27 [minuty]:

    Problem z podgrzewaniem lusterek golf V 1.9 TDI 2005 r. Prosze zobaczyc co zostalo z lusterka.
  • Poziom 10  
    miałeś jakieś przebicie i wieksze napięcie trafiło do podgdzewacza z tyłu lusterka.sprawdz instalacje która dochodzi od lusterka do przekażnika
  • Poziom 9  
    Chyba najrozsądniej będzie podłączyć samochód pod VAG. Ciekawi mnie jakim sposobem przeszło to przez stycznik i bezpiecznik, przecież powinno spalić bezpiecznik.

    Dodano po 4 [godziny] 40 [minuty]:

    Kolega wyżej napisał, że jest to bezpiecznik nr 1 i przekaźnik 8, czy mógłby ktoś to potwierdzić? Znalazłem instrukcje w jezyku polskim i niestety schemat opisany jest bardzo ogolnikowo. Nikt tam nawet nie wspomnial o podgrzewaniu lusterek.
  • Poziom 9  
    A jednak technika gubi czlowieka, ostatnim moim samochodem byl golf IV a tam podgrzewanie lusterek było z podgrzewaniem szyby. Okazalo sie, ze w V ogrzewanie lusterek jest przy regualcji lusterek i caly czas bylo ono wlaczone, dlatego tez doszlo do stopienia materialu. Cale szczescie, ze tylko jedno lusterko szlag trafil. Teraz juz wszystko ok.
  • Poziom 11  
    Nie wiem jak to jest w przypadku Golfa V, ale w np. w Subaru Foresterze poprzedniej generacji ogrzewanie tylnej szyby i lusterek zarazem wyłącza się samoczynnie po 15 minutach.
  • Poziom 9  
    w vw juz tak fajnie nie jest i jak sam nie wylaczysz to sie beda grzaly az do przepalenia.