Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Obrotomierz w Audi 100 C3 2.0 TD silnik NC

tomek83f 26 Gru 2008 15:51 2726 5
  • #1 26 Gru 2008 15:51
    tomek83f
    Poziom 12  

    Witam bardzo serdecznie.Posiadam Audi 100 C3 2.0 TD silnik NC ,chciałbym założyc sobie obrotomierz i z tym związane będzie moje pytanie.Wiem że producent samochodu do tego silnika zakładał liczniki z obrotomierzem bo w ETCE pisze.
    Do licznika podpinane są dwie kostki we wszystkich mam komplet kabli,zaden pin w liczniku nie jest wolny i tutaj moje pytanko czy możliwe że producent zamontował juz taką wiązke że jest ona podlączona do alternatora tak że gdy podepne licznik z obrotomierzem to bedzie on działał bez żadnych problemów,czy też musze ciagnąc dodatkowy kabelek.
    Instalacje świateł np: mam tak zrobioną przez producenta że w każdej chwili mogę założyc halogeny wystarczy tylko do skrzynki przekaźnik wcisnac(jest wszystko fabrycznie przygotowane)+włącznik na kokpicie,instalacja też jest. Za to zderzak bez dziur hehe no ale to nie problem.Z tymi światłami to tak dla porównania przykład podaje,jednak chodzi mi tylko i wyłącznie o podłączenie licznika z obrotomierzem. W mercedesie sprinterze jest tak na sto procent ze nie trzeba niczego przerabiac zadnych kabli ciagnac i działa.
    Jesli ktos miał juz doczynienia z czyms takim to prosze o jakas podpowiedz.

    0 5
  • #2 26 Gru 2008 15:54
    viper555
    spec od auto-elektro

    To jaki problem sprawdzić na alternatorze.P

    0
  • #3 26 Gru 2008 16:53
    tomek83f
    Poziom 12  

    Duży problem bo żeby dostac sie do alternatora to trzeba,podniesc autko i odkręcac osłone silnika,z góry jest to praktycznie niemożliwe.Wszystko zasłania Turbina+mocowanie akumulatora.Ewentualnie można odkrecic kratki w zderzaku ale i tak widac tylko przód alternatora.Z tyłu jest załozona osłona do której jest podpieta kierownica powietrza(chłodzenie)nie widac żadnej kostki zadnych śrub itp.Wlasnie dlatego pytam czy ktos mial doczynienia z tym w Audikach

    0
  • #4 22 Sie 2009 22:58
    rtoip_2004
    Poziom 10  

    Witam! Podłączałem taki obrotomierz w swoim samochodzie tylko silni DE. Rocznik auta to 1987 (stara deska). Kabelek z alternatora był w instalacji (zielony 0.5mm) prościutko do kostki w desce. Prąd i masa również były w kostce. Jedynie co zrobiłem to zamontowałem obrotomierz w miejsce zegarka i wyjąłem alternator żeby wypuścić sygnał do obrotomierza (na ten zielony kabelek). Teraz ładnie wszystko śmiga.

    0
  • #5 23 Sie 2009 11:45
    tomek83f
    Poziom 12  

    z instalacja niema problemu bo jest juz gotowa fabrycznie ale nie mam obrotomierza ktory bedzie dzialal z impulsow z alternatora a z tego co wiem to nawet płyta licznika musi byc juz pod diesla zwyklego nie TDI,te od TDI lub od benzyny nie działają bo obroty pkazuje odrazu ponad 3 tys,gdyby ktos mial taki obrotomierz to z mila checia bym kupil, z tego co wiem to byl zakladany do wersji 2.0 D oraz TD i do silnika 2.4 D

    0
  • #6 10 Sty 2010 19:35
    rtoip_2004
    Poziom 10  

    Mogę Ci sprzedać cały licznik z obrotomierzem i wielofunkcyjnym wyświetlaczem kom. 669 669 770

    0