Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Moc i skuteczność modułów radiowych współczesnych urzadzeń

26 Gru 2008 23:29 952 3
  • Poziom 21  
    Witam serdecznie i świątecznie.

Z pytaniem.... nie mam dużego doświadczenia w branży GSM. Kiedyś, jak jeszcze urzadzenia przenośno-mobilne miały 8W, ręcznie 2W to moc się podawało w parametrach. Obecnie tego nie widać.

W zasadzie mieszkam na granicy miasta, ale czesto bywam w miejsach bardziej wiejskich. Przez ostatnie kilka lat miałem kilka róznych telefonów, ostatnie to:
    -7110
    -6310
    -5140
    -Samsung D500
    -Samsung D600
    -SE W810i
    -SE W910i

No i z W910i się zaczeło - telefon ma zdecydowanie za słaby moduł radiowy. Nie wiem czy ma za słabą antenę, za tepy odbiornik, za małą moc wyjściową czy wszystko razem.

Powoli zbieram tendencję na downgrade do 6310i oraz modemu do komputera (niekiedy potrzebuję mobilnie internet). Z MMSów mogę zrezygnować - nie są mi do szczęścia potrzebne.

No i wracając do tematu - czy ktoś z szanownych kolegów może podzielić się informacją jak się mają moce albo parametry radiowe tych telefonów?

Proszę również o podpowiedzi modeli z wyjątkowo dobrym "zasięgiem", wymagania bluetooth, sms i system operacyjny który nie muli.

Oczywiscie mam jeszcze kilka telefonów starszej generacji - z mocą 8W, bez obsługi SMS i chyba niebawem na próbę zamontuję w samochodzie.

pozdrawiam

Piotr
  • Poziom 24