jestem w trakcie modernizacji wszystkich instalacji w moim małym domku
ot taka wymiana aluminium na miedź
w trakcie prac przyszło mi do głowy aby pochować wszelkie kable od głośników i innym urządzeń rtv w ściany.
położyłem wiec rurki pcv Φ32 i zamierzam wpuścić w nie kabelki
wrzuciłem już 1,5 mm2 dla każdego z głośników
niestety jestem laik i nie bardzo wiem co i jak z nagłośnieniem i jego podłączeniem.
na allegro znalazłem głośniki sufitowe które bardzo przypadły mi do gustu i chce je zastosować w pokojach, kuchni i łazience.
dla mnie kłopot polega na tym iż owe głośniki maja jakieś napięcie 100V o którym absolutnie nic nie wiem
oto parametry głośników
Głośnik sufitowy PA
* Technika 100V
* Metalowa obudowa
* Szybki montaż
* Dodatkowy głośnik wysokotonowy
* Dla sufitów o grubości od 10 do 40mm
Dodatkowo głośnik wysokotonowy !!!
100V Metal Wysokotonowy
Informacje techniczne
Pasmo przenoszenia 50-20,000Hz
Moc znamionowa 10/6/4/2WRMS
Otwór montażowy Ø 235mm
Wymiary Ø 262mm x 85mm
Waga 1.5kg
jak dla mojego ucha, które nie należy do hi-endu, pewnie wystarczy
proszę abyście powiedzieli mi co nie co, jak to to połączyć - skąd mam wiąz te 100V itp
w dobie multimediów zamarzyło mi się mieć swoiste centrum multimedialne i marzy mi się, aby mieć jedno urządzenie odpowiedzialne za wzmacnianie sygnału audio do wielu pomieszczeń, ale aby w każdym można było słuchać czegoś innego (w salonie TV + kino domowe, w kuchni radia, a w sypialni CD albo ipoda).
marzeniem mojej żony jest, aby cały ten audio-sprzęt znikł z pokojów, najlepiej aby pozostał jakiś kurek do kręcenia głośnością
i regulacja fali do radia\wybór źródła dźwięku.
nie chce montować bóg wie czego, gdyż nie jesteśmy audiofilami, sprzęt ma grać w miarę czysto i nie za głośno, bo to nie dyskoteka, tak aby zbytnio nie zakłócał odbioru w drugim pomieszczeniu
chce to zrobić w miarę możliwości sam
macie jakąś propozycje w rozsądnej cenie ?