Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

nie tylko dla orłów - nagłosnienie domu

hubertus1977 28 Dec 2008 01:34 11934 49
Suntrack
    hubertus1977
    Level 10  
    jestem w trakcie modernizacji wszystkich instalacji w moim małym domku
    ot taka wymiana aluminium na miedź
    w trakcie prac przyszło mi do głowy aby pochować wszelkie kable od głośników i innym urządzeń rtv w ściany.
    położyłem wiec rurki pcv Φ32 i zamierzam wpuścić w nie kabelki
    wrzuciłem już 1,5 mm2 dla każdego z głośników

niestety jestem laik i nie bardzo wiem co i jak z nagłośnieniem i jego podłączeniem.

na allegro znalazłem głośniki sufitowe które bardzo przypadły mi do gustu i chce je zastosować w pokojach, kuchni i łazience.

dla mnie kłopot polega na tym iż owe głośniki maja jakieś napięcie 100V o którym absolutnie nic nie wiem
    oto parametry głośników

Głośnik sufitowy PA

* Technika 100V
    * Metalowa obudowa
    * Szybki montaż
    * Dodatkowy głośnik wysokotonowy
    * Dla sufitów o grubości od 10 do 40mm

Dodatkowo głośnik wysokotonowy !!!

100V Metal Wysokotonowy
    Informacje techniczne
    Pasmo przenoszenia 50-20,000Hz
    Moc znamionowa 10/6/4/2WRMS
    Otwór montażowy Ø 235mm
    Wymiary Ø 262mm x 85mm
    Waga 1.5kg

jak dla mojego ucha, które nie należy do hi-endu, pewnie wystarczy

proszę abyście powiedzieli mi co nie co, jak to to połączyć - skąd mam wiąz te 100V itp

w dobie multimediów zamarzyło mi się mieć swoiste centrum multimedialne i marzy mi się, aby mieć jedno urządzenie odpowiedzialne za wzmacnianie sygnału audio do wielu pomieszczeń, ale aby w każdym można było słuchać czegoś innego (w salonie TV + kino domowe, w kuchni radia, a w sypialni CD albo ipoda).

marzeniem mojej żony jest, aby cały ten audio-sprzęt znikł z pokojów, najlepiej aby pozostał jakiś kurek do kręcenia głośnością :) i regulacja fali do radia\wybór źródła dźwięku.