Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf III 94 90kM problem z alarmem i centralnym zamkiem

28 Gru 2008 10:52 4642 6
  • Poziom 9  
    Witam

    jestem w posiadaniu Golfa III z 94 roku 1.8 90kM, Alarm i centralny zamek z kluczyka bez pilota fabryczny.
    Problem brzmi nast.:
    gdy przekręcam kluczyk w stacyjce to nie palą się wszystkie lampki- akumulator, olej i tym podobne na desce rozdzielczej i nie da się go odpalić, tylko kręcić rozrusznikiem, bez odpalenia samochodu. Po mniej więcej minucie wszystko się zapala (kontrolki)tak jak powinno i można odpalić silnik.

    Żeby tego było mało, to po jakimś miesiącu spi**** się jeszcze centralny zamek, analogicznie do odpalania samochodu nie mogę go otworzyć, tak jakby zamki zamarzły, troszkę poruszać trzeba i jakimś cudownym sposobem się otwiera...

    co to jest i czy można to zrobić samemu??
    z góry dzięki za odpowiedź
  • Poziom 22  
    Schematy znajdziesz poniżej, sprawdź styki do licznika, łączenia wiązek w drzwiach, aha czy centralka wogóle nie chodzi tzn nie słychać jej czy slychać jak buczy ale nie otwiera zamków bo wtedy gdzieś rurka od pompki się musiała poluzować i powietrze ucieka.

    Sam naprawiam Golf III

    Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    centralny działa tylko że czasem jest tak że nie można przekręcić kluczyka ani na zamknięcie ani otwarcie, tak jakby zamek zamarzł, a jak się nie da nic przekręcić to nie buczy....a po chwili jak ręką odjął działa....
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Pryśnij WD bo pewnie w środku coś zacina się, ja miałem podobnie kiedyś aż w końcu całkiem zamek nie otwierał się kluczykiem (po włożeniu kluczyka w zamek w drzwiach mogłem wyjąć razem z kluczem cały zamek) na szczęście miałem dorobiony sterownik zamka centralnego i zamykałem pilotem, a z tego co później zobaczyłem to w środku jest taka mała część z jakby oczkiem i zazwyczaj to oczko sobie pęka, nie wiem jak się to cos nazywa.
  • Poziom 9  
    wd podziałało dzięki:) już się normalnie zamyka i się nie zawiesza:] przynajmniej centralny zamek....a co do reszty to jeszcze nie sprawdzałem:/
  • Pomocny post
    Poziom 1  
    A z tym odpalaniem coś już ustaliłeś?

    Bo miałem kiedyś to samo w swoim MKIII, a winą była fabryczna centralka alarmu ( za przełącznikem od swiateł) pod deską rozdzielczą, z tego co mi elektryk mówił to jakiś przekaznik w niej nie zwierał i nie szedł prąd na dechę ( ile w tym prawdy, nie wiem) ale miałem te same objawy,czyli brak kontrolek na desce , rozrusznik kreci a nie odpala silnik, po pewnym czasie "delikatne pyknięcie pod deską " są kontrolki i silnik zaskakuje od razu,w razie pytań zrobie fotkę tego ustrojsstwa idam Ci na priv

    pozdr
  • Poziom 42  
    Wymieniłbym kostkę stacyjki , koszt 23 zł.