Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

OPEL ASTRA gaśnie przy hamowaniu

28 Gru 2008 15:36 12861 13
  • Poziom 10  
    witam, mam taki problem: silnik pracuje normalnie ale gdy hamuje zapala się żółta kontrolka komputera i silnik na gazie gaśnie a na bęzynie obroty silnika spadają do 400-500obr. proszę o pomoc.

    Proszę uzupełnić post o dokładniejsze dane pojazdu, silnika. [MS]
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Moderator Samochody
    Może być servo nieszczelne.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 12  
    rure wlotu powietrza daj na maxa do tyłu i wtedy zobacz czy ci gasnie na gazie.
  • Poziom 10  
    opel astra 1.8 92 rok. ale ona chodziła cały czas dobrze a teraz nagle się rozchorowała... co może być??
  • Poziom 35  
    Jak ci się czek zapala to wybadaj jakie błedy. Poszukaj sobie guglem "astra diagnostyka układu wtryskowego" i zastosuj procedure.
  • Moderator Samochody
    Ee, dla tego rocznika nie ma tam żadnych skomplikowanych wodotrysków... Co się dzieje, jak na postoju wciśniesz hamulec, zmieniają się obroty/praca silnika?
  • Poziom 35  
    Serwo owszem, częsta przypadłść. Ale skoro pisze że mu się czek zapala to niech wymryga co tam go boli.
  • Poziom 10  
    więc tak: odpalam- jest dobrze. jade- jest dobrze. gdy zachamuje na biegu to zapala się żółta kontrolka i to samo gdy popuszcze gaz i hamuje silnikiem, gdy spada z obrotów zapala sie żółta kontrolka i wtedy w zależności czy jade na gazie czy na benzynie. jeżeli na gazie silnik gaśnie jeżeli na benzynie silnik diametralnie zmienia swoje obroty nawet poniżej 500obr. jeszcze jedno może jest to jakoś powiązane z akumulatorem ponieważ akumulator codziennie rano jest rozładowany i zawiozłem go do punktu gdzie został sprawdzony i jest dobry. coś z elektryką... proszę o odpowiedzi

    Dodano po 1 [minuty]:

    aha jak zapali sie kontrolka to już pali się cały czas. jedynie gdy go zgasze kluczykiem to po ponownym odpaleniu jest dobrze. a gdy sam zgaśnie to już nie odpali chyba że na pycha :)
  • Poziom 28  
    Witam serdecznie. Kolega elktronika6 prosil byś podał typ samochodu a ja dodatkowo proszę o typ silnika. Jak Ci pomóc skoro nie mamy podstaw. Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    ależ proszę bardzo :) 1.8 90KM
    est to silnik 8-zaworowy, z jednopunktowym wtryskiem paliwa Multec firmy Delco-Remy. Oznaczenie silnika C18NZ. Stosowany w okresie wrzesień 1991-sierpień 1994.
    Silnik ten posiada zapłon bezstykowy typu MHSV z osobnym modułem zapłonowym. Informacji o prędkości obrotowej i położeniu ZZ tłoków dostarcza czujnik indukcyjny umieszczony nad wieńcem zębatym koła pasowego wału korbowego. :)

    Dodano po 12 [minuty]:

    zrobiłem przed chwilką tą ,,domową diagnostykę'' wyskoczyło mi: Czujnik przebytej drogi- brak impulsów. czy to ma coś wspólnego z moim problemem??????
  • Moderator Samochody
    wujek1989 napisał:
    zrobiłem przed chwilką tą ,,domową diagnostykę'' wyskoczyło mi: Czujnik przebytej drogi- brak impulsów. czy to ma coś wspólnego z moim problemem??????


    Trzeba było tak odrazu, ma i to dużo.
  • Poziom 10  
    :) wymieniłem tranzystor i kondensator w impulsatorze i wszystko gra jak ta lala :) ta diagnostyka bardzo mi się przydała, dzięki bardzo :)
  • Moderator Samochody
    Na przyszłość dokładniej opisuj swój problem to będziesz miał większe szanse na trafną podpowiedź ;)