Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ford Mondeo 2.0 16V Zetec 99'' LPG problem

marcinlan 28 Dec 2008 18:50 3632 8
    marcinlan
    Level 11  
    Witam.
    Po założeniu instalacji lpg zapaliła się kontrolka od ładowania i świeci ciągle .Szepc który to zakładał stwierdził ze on zrobił wszystko ok ale widac alternator się zepsuł.Nie było by problemu gdyby to nie świeciło mi prosto w oczy i to na czerwono :) dodam że autko jeździ dobrze,ładowanie jest ok,wszystko działa i jest sprawne .
    Nie znam się na elektryce ale mam wrażenie że gość podpiął się chyba w jakieś złe miejsce i "zabrał sygnał" z alternatora.
    Acha już wymieniłem alternator na nowy - lecz problem pozostał ten sam.
    Może ktoś wie o co tu chodzi i jak to naprawić .proszę o pomoc i radę.pozdrawiam
    Labobas
    Level 17  
    A jak gosc pwie,ze jest sw.Mikolajem tez uwierzysz?:))
    A tak na serio,wracaj do niego i jak trzeba to z morda,zeby naprawil co zrabal.Powiedz,ze wczesniej bylo wszystko OK.POwiedz,ze ladowanie jest,drugi alternator i nadal sie swieci.Jak nie to powiedz,zeby zabieral instalacje skoro nie umie zakladac.Ja takich "mechaniorow" bym w kosmos wywalal.
    marcinlan
    Level 11  
    byłem u niego i odprawił mnie z kwitkiem -zatrzaskając drzwi za mną.powiedział że on to sprawdził i jest ok .a ja wiem że jest do d....do kitu !!! jest jeszcze problem bo nie działa ogrzewanie przedniej szyby i usterek gdy świeci sie kontrolka ładowania bo komputer czyta to za błąd i nie pozwoli włączyc urządzeń które maja duży pobór prądu.
    Muszę pojechać do jakiegoś innego mechanika by to zobaczył i poprawił robotę po partaczu........ale znów kolejna kasa do wydania......

dodaj ten zakład
    Wadowice ul.Legionów
    Labobas
    Level 17