Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Regulator ciśnienia paliwa dci - wadliwe działanie ?

29 Gru 2008 14:26 35877 6
  • Poziom 16  
    Witam,posiadam Renault Clio 1.5 DCI ,autko nabyłem uszkodzone,zostało zrobione,jednak silnik nie pracuje jak trzeba.Po diagnozie clipem można odczytać błąd:
    Regulator ciśnienia paliwa 1 - wadliwe działanie.
    Dodam,że silnik chodzi nie równo i dymi,cięzko odpala.
    Nasuwa się pytanie,czy uszkodzony jest ten regulator,od czego zacząć.
    Pozdrawiam i z góry dziękuje za rady.Jarek
  • Poziom 32  
    Jeśli sprawa dotyczy regulatora to może najpierw zacząć od podstawowej rzeczy, sprawdzić ciśnienie na listwie
  • Poziom 16  
    Ciśnienie na listwie za małe,ok. 130 a powinno być ponad 300.Komputer wywala tylko ten jeden błąd - opisany w pierwszym poście
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Witam.Stawiam na uszkodzenie jednego z wtryskiwaczy,lub początek końca pompy wysokiego ciśnienia.wieczny problem!!sprawdź czy w filtrze paliwa pojawiły się delikatne opiłki.jeśli tak to ta druga przyczyna.pozdrawiam
  • Poziom 16  
    Auto ma 50KW,czyli 68KM.W paliwie niestety są bardzo małe opiłki metalu.Pierwszy test przeprowadzony był małym testerem DOMINATOR OBD2, i jest tylko ten jeden błąd,który po wykasowaniu powraca.Auto dziś miało wizytę w serwisie autoryzowanym....wycena naprawy ok. 7 tys. zł...- do wymiany wtryskiwacze,pompa paliwa,filtr paliwa,i czujniki ciśnienia.Cena naprawy astronomiczna.Auto wróciło do poprzedniego mechanika,zostały wymontowane wtryski,rozebrane,przeczyszczone i sprawdzone,rozpylają idealnie(opinia sprawdzającego).Wszystko zostało złożone i jest lepiej,ale niestety autem nie da się normalnie jeżdzić.Wspólna diagnoza to w pierwszej kolejności należy wymienić pompę i tu nasuwa się pytanie,regeneracja,czy używka z allegro?
    A co do opiłków,to nie ma ich aż tak dużo(pojęcie względne) - a co myślicie o magnesie neodymowym zamocowanym przy filtrze paliwa?,zapewne te opiłki by zostały w nim,a może na przyszłość zapobiegawczo?,w końcu to one uszkadzają układ wtryskowy(najpierw pompa i opiłki krążące w obiegu ,, dobijają " cały układ paliwowy).Ps. przepraszam,może to jest bez sensu co napisałem,ale ja to tak rozumiem.
  • Poziom 9  
    Opiłki nie przypłynęły od filtra, sama pompa je wytworzyła.