Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Blad 09 PROBLEM Z KARTą ROZWIAZANIE

tomekgoch 29 Gru 2008 15:27 71129 13
  • #1 29 Gru 2008 15:27
    tomekgoch
    Poziom 1  

    Kazdemu kto mial lub ma ten problem radze wylaczyc dekoder czerwonym guziukiem poczekac 20 min i potem odlaczyc go z pradu. Powinno dzialac

    0 13
  • #2 29 Gru 2008 15:52
    pino66
    Poziom 1  

    aby ten problem zniknoł to trzeba zaktułalizowac opragramowanie

    9
  • #3 29 Gru 2008 16:32
    BeteNoire
    Poziom 10  

    Nie trzeba czekać 20 minut, wystarczy dać Menu → Ustawienia systemowe → Aktualizacja oprogramowania. Problem rozwiązany w 2 minuty.

    22
  • #4 29 Gru 2008 17:36
    darija2104
    Poziom 2  

    czeka sie doslownie chwile.... ja czekalam jakies 5minut mam nadzieje ze problem na zawsze zostal rozwiazany pozdrawiam was :D

    19
  • #5 29 Gru 2008 18:51
    19lukasz
    Poziom 15  

    Mam ten błąd od wczorajszego ranka. Dzwoniłem do biura obsługi i mi powiedzieli że to awaria u nich że z moim sprzętem jest wszystko dobrze. Dotyczy to tylko dekoderów mini. Czy aktualizacja oprogramowania może pomóc?

    Dokładnie tak jak piszecie przed chwilą dokonałem reanimacji. Te barany z biura obsługi nie mają chyba pojęcia co się dzieje. Co dzwoniłem to tylko słyszałem żeby uzbroić się w cierpliwość.... wrrrr!!!

    6
  • #6 29 Gru 2008 20:06
    BeteNoire
    Poziom 10  

    I po co było dzwonić? Wg Ciebie callcenter ma wpływ na coś? Oni są po to, by informować - tak Ciebie i problemach z CP jak i Centralę o problemach zgłaszanych przez klientów.

    3
  • #7 29 Gru 2008 20:25
    bogdanzieba
    Poziom 29  

    BeteNoire napisał:
    I po co było dzwonić? Wg Ciebie callcenter ma wpływ na coś? Oni są po to, by informować - tak Ciebie i problemach z CP jak i Centralę o problemach zgłaszanych przez klientów.



    Ciekawe czy wam odliczą z abonamentu te dni wtedy kiedy nic nie dało się oglądać. To było z ich winy ja bym się z nimi targał.

    14
  • #8 29 Gru 2008 20:28
    19lukasz
    Poziom 15  

    Mi to narazie zwisa bo mam rok za darmo więc jeszcze przez jakiś czas nie dostaną ode mnie ani złotówki. :)

    3
  • #9 29 Gru 2008 20:29
    bogdanzieba
    Poziom 29  

    Dekoder Polsatu MINI to szmelc

    1
  • #10 29 Gru 2008 20:59
    BeteNoire
    Poziom 10  

    bogdanzieba napisał:
    BeteNoire napisał:
    I po co było dzwonić? Wg Ciebie callcenter ma wpływ na coś? Oni są po to, by informować - tak Ciebie i problemach z CP jak i Centralę o problemach zgłaszanych przez klientów.



    Ciekawe czy wam odliczą z abonamentu te dni wtedy kiedy nic nie dało się oglądać. To było z ich winy ja bym się z nimi targał.


    To się targaj za te grosze.

    W ramach rekompensaty CP wszystkim, którzy mieli problem z kartą udostępni przez 14 dni pełny pakiet - czyli Super Film. I co Ty na to, bogdanzieba?
    Dodatkowo "pechowi abonenci" dostaną starter do telefonu.

    bogdanzieba napisał:
    Dekoder Polsatu MINI to szmelc

    Głęboka i uargumentowana teza.

    2
  • #11 29 Gru 2008 22:02
    19lukasz
    Poziom 15  

    Skąd o tym wiesz, że dostaniemy ten pakiet na 14dni?

    kolego bogdanzieba czemu twierdzisz że te dekodery to szmelc?

    2
  • #12 30 Gru 2008 04:10
    BeteNoire
    Poziom 10  

    19lukasz napisał:
    Skąd o tym wiesz, że dostaniemy ten pakiet na 14dni?

    Z Działu Sprzedaży CP.

    1
  • #13 30 Gru 2008 07:10
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #14 30 Gru 2008 09:16
    grzesiulek5
    Poziom 22  

    Informacja o 14 dniach zadość uczynienia jest potwierdzona:)Dostałem info od Polsatu.

    2