Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

skoda felicja 1,3mpi 1999rok

02 Sty 2009 15:47 5408 12
  • Poziom 9  
    w mojej skodzie silnik gaśnie gdy się zagrzeje pózniej trudno go zapalić gdy ostygnie wszystko jest ok czy to może być czujnik halla może ktoś zrobi zdjęcie gdzie on się znajduje ja gowymienić ile kosztuje
  • Poziom 42  
    Tak skąpo opisane objawy wskazywałoby na czujnik halla. Jest on w podstawie rozdzielacza zapłonu.
  • Poziom 20  
    jest on przykrecony do skrzyni biegow na klucz 10 koło łapy sprzęgła
  • Poziom 42  
    Seba masz rację , pomyliłem silniki. Czsamiu rower na nosie nie pomaga.Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    bardzo dziękuję od niedawna jestem użytkownikiem skody felicji 1,3 mpi
    dlatego dopiero ucze się jej eksploatacji
    może ktoś mi podpowie w jaki prosty sposób można ten czujnik sprawdzić zanim kupię nowy pozdrawiam
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jak nie pali iskra jest?
  • Poziom 9  
    silnik zgasnąl mi kilka razy na skrzyżowaniu po kilku miminutach i paru próbach kręcenia rozrusznikiem odpali.l bez problemu nawet nie zdażyłem sprawdzić czy jest iskra skodę mam od niedawna i jeszcze dużo przy niej nie grzebałem pozdrawiam
  • Poziom 26  
    świece dawno były zmieniane ?? ,poza tym przyjrzałbym się czujnikom temperatury ( co prawda komputer silnika ma wpisane wartości awaryjne i pozwoli na jazdę ale może one wprawadzają tu problem)zwlaszcza czujnik zasysanego powietrza umieszczony na kolektorze ssacym
  • Poziom 9  
    dzięki od poniedziałku muszę sie solidnie zabrac za przegląd tego wszystkiego
  • Poziom 20  
    mozesz sprawdzic wiazke przewodow od komputera do silnika,a dokładniej koło samego komputera i koło termostatu bo tam lubiła sie przecierac
  • Poziom 16  
    Któryś z kolegów wymienił czujnik temperatury i pewnie ma rację bo ostatnio miałem taki sam objaw, czujnik w pewnym momencie podawał temp. silnika grubo ponad 100 stopni(tak pokazał VAG) sterownik silnika zubożal mu tak mieszankę że nie chciał wogóle zapalić, albo palił bardzo ciężko z wciśniętym pedałem gazu do dechy.
  • Poziom 9  
    dzięki pozdrawiam wsszystkiego dobrego w nowym roku
  • Poziom 15  
    ecsb napisał:
    Któryś z kolegów wymienił czujnik temperatury i pewnie ma rację bo ostatnio miałem taki sam objaw, czujnik w pewnym momencie podawał temp. silnika grubo ponad 100 stopni(tak pokazał VAG) sterownik silnika zubożal mu tak mieszankę że nie chciał wogóle zapalić, albo palił bardzo ciężko z wciśniętym pedałem gazu do dechy.


    Jak z pełnym gazem palił to raczej zalewało świece, przepustnicę otwiera się na max aby zassało max obj. powietrza dla zubożenia wstępnej mieszanki, ale mniejsza z tym. Ja miałem takie objawy,że nie chciał odpalić na ciepłym, to wymieniłem sondę która nie wyrzucała będu na vagu, a na testerze wyszło, że się zawiesza. Kiedy chciała to chodziła na bogatej, kiedy chciała to na ubogiej mieszance. Zamiennik sondy tylko oryginalna bosch LS05 uniwersalna czteroprzewodowa, żadna inna ntk, magneti, delphi itp. Autorowi postu zalecam wymianę magnetycznego czujnika hallotronowego, zanim stanie w nocy w lesie i nawet po ostygnięciu nie zapali.