Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW PASSAT 1.9TDi 90km 96r.

02 Sty 2009 16:07 3078 8
  • Poziom 9  
    Witam! Mam bolesny problem z odpalaniem autka. Gdy temperatura nie spada ponizej zera stopni to musze chwilke pokrecic tzn. pocheldac i samochod lapie za pierwszym razem, jak tem. spada ponizej zera to lapie za 3, 4 razem dopiero. Cisnienie w warsztacie sprawdzali i niby oka, swiece grzeja! Problem pojawil sie dosyc niedawno, a dodatkowo w warsztacie po wymianie naddozownika ropy zobaczyli, ze uszczelka od pompy paliwowej przepuszcza rope. Czy to moze miec znaczenie? Oni wiadomo mowia ze tak ale ja nie jestem pewny bo u znajomego cieklo juz a autko palilo stym ze on nie pamieta czy z gornej czy z dolnej uszczelki cieklo mu. Umnie cieknie z dolnej! Czy auto moze sie zapowietrzac? Po odpaleniu rzuci delikatnie maks do 1,3 tys obrotow i spadnie ale silnik odrazu pracuje dobrze! Dodatkowo wczesniej na wagu pokazal sie bład 546 cos z imo czy to tez moze miec znaczenie!! Pomocy bo juz nie wiem co robic!!
  • Poziom 19  
    Czy to jest passat B4 czy B5 jak B4 to od środka masz pod przełacznikiem świateł puszkie od imobilajzera wchodza do niej 2 kostki poprostu je wyciągnij i wsadz spowrotem we wtyczkach są zatrzaski które trzeba nacisnąć podczas wyciągania,mozliwe że na nich nie łączy i wywala błąd związany z imobilajzerem sam tak miałem i moi znajomi też wię może Tobie coś pomoze taka wskazówka
  • Poziom 9  
    Oka. Dzieki sprawdze to w niedziele jak ze zjazdu wroce dzisiaj juz niemam ochoty do niego zagladac.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Acha Scal12 zapomnialem powiedziec samochod mam od roku i błąd przy zakupie byl raz a teraz niedawno drugi!! U ciebie podobnie?
  • Poziom 19  
    Ja u siebie miałem tak że samochód zapalał i zaraz gasł i tak nonstop.Może u Ciebie jest może podobnie na mechanice sie nie znam więc Ci nie pomoge ale jeśli chodzi o elektronikie i elektryke to znam B4 dosyć dobrze,jak masz dostęp do Vaga to wykasuj błąd i spróbój go zapalić jak zgaśnie ponownie zobacz błedy jak wywaliło ten z imobilajzerem to jesteś w domu.Niska temperatura na dworzu potrawi wiele przykrych niespodzianek sprawić urzytkownikom aut.
  • Poziom 9  
    Czekam właśnie na vaga i zaraz bede sprawdzał ten imo! Ale mam jeszcze jedno pytanie tak mnie cos naszlo! Jak powinieniem wstawic akumulator do passata tego bo mam 110 ampero godzin i moze on jest zaduzy i dobrze go tzn na full nie laduje alternator. On ma juz osiem lat i zauwazylem ze ekstra to juz nie kreci!!
  • Poziom 19  
    Wstaw 70Ah do 75Ah o jak największym prądzie rozzruchu i będzie miodzio ja w swoim mam 72Ah Warty spisuje sie naprawde super.Jak zamierzasz jeszcze nim jeździć to warto pare groszy dołożyć i kupić dobrej firmy,Ja za swojego latem zapłaciłem 340 zł
  • Poziom 9  
    Dzieki za info. Błedu z imo juz mi nie wywala jak poprawilem styki. A auto niby normalnie pali ruszy ze 4-5 razy walem i chodzi jak akumulator naladowalem. Jak mam Ci punkty kolego dodac za ta podpowiedz z imo i za moc akumulatora bo nowy jestem i nie wiem. Ile samochod bede trzymal to nie wiem. To moj pierwszy diesel, a do tej pory mjalem benzynki 3 i poza blacharka swiecami i kablami nic wiecej innego nie wymienialem poza czesciami eksploatycyjnymi. dzieki pozdro
  • Poziom 19  
    Daj spokój z punktami nie o to chodzi,jeśli Ci pomogłem to bardzo mnie to cieszy,jeśli w stanie technicznym jest ok to napewno będzie Ci służył, dbaj tylko o turbinke, akumulator bo to podstawa zima w dieslach,w razie jakiś pytań to pisz do mnie jak będe umiał to podziele się swoją wiedzą na temat tego autka.Pozdrawiam

    Dodano po 4 [minuty]:

    dodam jeszcze odnosnie akumulatora jak ten obecny w Twoim aucie ma powyzej 4lat to już długo nie nachodzi i w pewnym momęcie padnie z nienacka jak mi latem podczas podróży po mazurach z dnia na dzień przestał kręcić i ładowanie nic nie pomagało.A na nowym kręci wałem jak szalony.
  • Poziom 9  
    Dzieki bardzo. zamykam temat