Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vectra 97 1,8 brak zasilenia pompki paliwa i brak kierunkow

02 Sty 2009 22:18 3169 13
  • Poziom 9  
    witam posiadam vectre b z 97r 1800 benzyna gaz i mam z nia klopot czasami nie chce zapalic pompka w zbiorniku dostaje wtedy tylko 4,5 volta pradu o co tu chodzi jak to naprawic od czego zaczac????z gory dziekuje pozd to byl jeden problem teraz drugi nie dzialaja mi kierunkowskazy na lewej stronie przekazniki sprawdzilem bezpiecznik awaryjnych tez nie na kierunkow awaryjnych na lewej stronie nawet na centralnym nie mrugaja nic pomozcie dziekuje z gory[/b]
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Poziom 35  
    Co do pompki to sprawdź przekaźnik, bezpiecznik, zasilanie przekaznika. Przekaźnik fioletowy (jeden z dwóch), koło kompa.
    A tka wogóle to ta pompka ma problem z masą czy z plusem ? Zmierz względem innego punktu masowego.

    Co do kierunkowskazu to schemat w łapę i sprawdzać po kolei. A żarówki masz napewno dobre ? ;)
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Poziom 9  
    dzieki za rade mase sprawdze rano , sprawdzilem pompke sprawna 100 procent nan odciecie zaplonu i tam sprawdzilem przekaznik kupilem nowy i bezpiecznik ok

    Dodano po 5 [minuty]:

    jesli ktos ma schemat podlaczenia kierunkowskazow to prosze mi przeslac
  • Poziom 35  
    wyguglaj sobie - schematy od vectry są na sieci i na elektrodzie tez były zamieszczane.
    Sprzwdź jeszcze tego plusa co dochodzi do przekaźnika.
    Ale pewnie gdzieś po dordze od przekaźnika do pompki wiązka / złączka zgniła..
  • Poziom 9  
    witam poszedlem za sugestia kolegi wymontowalem jeden z fioletowych przekaznikow na zapalonym aucie "(na benzynie) auto zgaslo moj wniosek to ten przekaznik migala kontrolka ukladu elektrycznego silnika podlaczylem woltonierz pod piny 2 i 8 woltomierz pokazal 11,62 dobrze

    sprawdzilem tez mase plusa wziolem z ze styku od pompki a mase z uchwytu od pasa i z kilku innych zrodel (przekaznik nadal wyjety) woltomierz pokazal 4.40V za kazdym razem wiec moj wniosek plusa brakuje ucieka gdzies miedzy przekaznikiem a kostka od pompy jesli sie myle albo warto jeszcze jakos inaczej sprawdzic prozse o podpowiedz

    co do kierunkow nic nie robilem jeszcze:?:
  • Poziom 35  
    Drugi przekaźnik jak wyjmiesz to też zgaśnie.
    A ten od pompy zasila tez z tego co pamiętam wtryski.
    Ale napięcie na przekaźniku sprawdzaj jak masz obciążenie, czyli przy włączonej pompie i wsadzonym przekazniku. Mozesz też napięcie na bezpieczniku od pompy zmierzyć.
  • Poziom 10  
    czujnik poł. walu korbowego wyciagnij zobaczysz jak wy glada przewod ZAKAŁA OPLA
  • Poziom 9  
    co do czujnika walu to wynienilem zaraz po swietach na nowy wiec raczej ok

    na sam koniec tych moich kombinacji zamienilem te 2 fioletowe przekazniki miejscami od tego czacu zapalalem auto ze 20 razy i zawsze palilo co do bezpiecznika pompy to powinien sie on znajdowac na desce z innymi bezpiecznikami opisany jako numer 19 (w ksiazce opla) ale tam go nie ma preszte sprawdze jutro
  • Poziom 10  
    a odc zaplonu masz jakis alarm albo cos takiego
  • Poziom 9  
    mam i odciecie i alarm odciecie odlaczone
  • Poziom 42  
    Bartek J ma rację, przekaznik pompy zasila również wtryski/+/. Pomierz po włączeniu kluczyka czy masz napięcie na wtryskach, ale mierz nie miernikiem tylko żarówką ,najmniej 5W , a masę bierz z silnika, tak samo z kostką pompy paliwa.
    Przekaznik główny sterowany jest masą z komputera pin nr.49 , a pompy pin 54.
  • Poziom 11  
    Drodzy koledzy ja miałem w swoim oplu że było na przewodach 4,5v a pod obciążeniem spadało do zera i wymieniłem moduł w skrzynce bezpieczników i jak ręką odjoł
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Wierz mi używany kupiłem za 50 zł a jak rozebrałem stary to sporo ścieżek było przerwanych i utlenionych