Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat b4 1,9 TDi silnik zapala momentalnie gaśnie

03 Sty 2009 15:35 37153 26
  • Poziom 2  
    Witam! Mam pewien problem związany z moim autem. Jest to passat b4 1,9 tdi. Mianowicie gdy go zapalam momentalnie gaśnie tak jakby ktoś przekręcił kluczyk, po prostu wyłączył zapłon, próbuję kilka razy i za którymś z kolei załapie (czasami za drugim czasami za 4 lub 5). Jest też tak że przez kilka dni w ogóle się to nie zdarza i zapominam o kłopocie.
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 31  
    proponuję Vag i odczyt błędów immo
  • Poziom 10  
    W czasie gdy gaśnie ci silnik ,gasną kontrolki czy tylko sam silnik gaśnie.
    Jeśli to drugie to stawiam na filtr paliwa (kiedy wymieniałeś) albo nieszczelność w układnie zasilania , po prostu się zapowietrza .
  • Poziom 10  
    w skrzynce bezp jest przekaznik oznaczony symbolem 109 taki czarny wyciagnij go i popraw na nim luty zakala vw diesla
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 12  
    Kolego to objawy niesprawnego immobilizera fabrycznego, więc jeśli masz drugi kluczyk to spróbuj na nim , jeśli odpalać będzie dobrze tzn. że trzeba naprawić kluczyk
  • Poziom 19  
    cypis001 napisał:
    Kolego to objawy niesprawnego immobilizera fabrycznego, więc jeśli masz drugi kluczyk to spróbuj na nim , jeśli odpalać będzie dobrze tzn. że trzeba naprawić kluczyk


    Popieram i jeszcze jedno do kontroli kabel czytnika imo przy stacyjce
  • Poziom 2  
    W tym aucie raczej niema immobilizera ale troszkę się ta ten temat już naczytałem i spróbuję z wymianą przekaźnika oraz kostki w stacyjce mam nadzieję że coś pomoże.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Aha co to jest ten kabel do czytnika ???
  • Poziom 10  
    99,9% Usterka immobilizera .Warto sprawdzić wszystkie połącznienia między komp immo, a cewką transpondera.Czasami wystarczy wyczyścić ,,pestkę'' w kluczyku.
  • Poziom 15  
    Witam wszystkich a może jest uszkodzony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym????? o tym nikt nie pomyślał , immo może być też przyczyną ale nie na 99 procent właśnie taki sam objaw daje uwalony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ,mówię o tym bo nie dawno sam miałem taki problem w t4 ale benzyna .Moim zdaniem to może być też to .Rada:proszę sczytać kody błędów i potem przystępować do napraw . Napisz dokładne dane tego samochodu to zlokalizujemy ten czujnik ,bo może on być w tzw. komputerze lub osobno pozdrawiam

    Moderowany przez robokop:

    Bzdura! Może jeszcze silniczek krokowy? Ostrzeżenie za pisanie postów nic nie wnoszących.

  • Poziom 10  
    Kolego czujnik ciśnienia w tym samochodzie znajsuje się w komputerze silnika-patrz przewód podciśnienia od przewodu ssącego do komputera.Inna sprawa,że ,,zapalaniei gaśnięcie silnika'' nie ma związku z ewentualnym uszkodzeniem w/w.Nadal upieram się na immo.Mam taki samochód i miałem dokładnie taką samąusterkę.U mnie wystarczyło przeczyścić styki kostki do komp. immo.pozdrawiam.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Słów kilka odnośnie przekaźnika 109 (jeśli dobrze pamiętam 7 pole) w skrzynce przekaźników.W/w przekaźnik odpowiada za podanie napięcia na komputer silnika,zdarza się,że ma ,,zimne'' luty.Jednak w takim przypadku w ogóle nie podaje napięcia na komp. silnika i nie daje sięgo uruchomić...
  • Poziom 17  
    Czujnik ciśnienia zabezpiecza tylko od MAX powodując odcięcie doładowania a to niema nic wspólnego z objawami jakie kolega "a01608" przedstawił.

    Ja również jestem za sprawdzeniem immo. U kumpla w Golfie TDI 94r były takie same objawy na początku boz czasem to nawet i w trasie sam zgasł bez powodu. Sprawę załatwiło przelutowanie styków na przekaźniku w immo.
  • Poziom 1  
    witam ja mam taki sam problem mam pasata b4 z 94r. nie wiem co sie stało podczas montowania radia w samochodzie wszystko było ok radio podłaczyłem i działało wziołem pociagnołem za przewody i gdy wsadziłem radio w kieszeń juz nie dziłało i samochód nie chciał odpalić nie wiem co sie stało... ;/ silnik sie zapala i momętalnie gaśnie po kilku razach odpalania i dodawaniu gazu zapali ale to nie to tak nie może być... jak zabrać sie to naprawy tej oto usterki :?::?::?: pomocy...:cry:
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    ja tez obstawialbym ze immo sie wali, a sprawdzic czy jest to wystarczy sciagnac oslone palstikowa i bedzie widac czy jest na okolo stacyjki cewka, jak nie ma immo a na elektrozawór idzie napiecie i nastawnik dziala jak nalezy to moze byc problem z czujnikiem obrotow jak bedzie uszkodzony to nie odpali, lub zabrudzony
  • Poziom 34  
    tylko i wyłącznie problem z immo.
  • Poziom 9  
    Ja mialem taki sam problem - ciezko bylo odpalic zimnego - co odpalil to gasl, z 10 razy tak zanim odpalil- gdy byl cieply wszystko bylo ok - palil na dotyk. Po wymianie zaworu w pompie- problem sie skonczyl.
  • Poziom 10  
    kup nowy samochód:)

    Moderowany przez robokop:

    Koledze dziękujemy za zabranie głosu i zapraszamy jak będzie miał kolega coś naprawdę sensownego do powiedzenia. Regulamin pkt. 8.1, 12, blokada.

  • Poziom 1  
    Ja mam to samo w swoim autku, VW passat B4 96rok pacific. Problem jest z elektrozaworem, w momencie zapalenia samochodu zaraz gaśnie. Sam eletrozawór jest sprawny, problem jest raczej z eketroniką która nim steruje. Jak podepne zasilanie na krótko z akumulatora chodzi super, ale to jest rozwiązanie na chwilke. Warto sprawdzić też to.
  • Poziom 17  
    Kolego "koxon" ta elektronika która steruje elektrozaworem to własnie immobilaizer. Podpinając na elektrozawór "+" z akumulatora poprostu omijasz immobilaizer i auto odpala.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    elektrit napisał:
    Odpali ale jechało nie będzie, nie będzie działał nastawnik.


    jestem zdania, że odpali i pojedzie (tyle, że w trybie awaryjnym),
    z podpiętym na "krótko" N109 silnik odpala i jedzie nawet jeśli nie będziemy mieli przekaźnika 109 - sam to przerabiałem,
    a po odczytaniu błędów sterownika Vagiem wykaże błąd 00668.
  • Poziom 20  
    panowie nie ma sie co spzeczac wysaczy ze kolega sprawdzi w momecie gdy silnik gasnie czy na elektrozaworze jest prad i bedzie wiedzial czy immo padlo czy nie
  • Poziom 1  
    WITAM - miałem to samo ze swoim passatem b4 1.9 tdi 95r - silnik 1Z ---ZAPALAŁ I GASŁ --- początkowo myślałem że się zapowietrza --- okazało się że nie --- po wizycie u elektryka była wymiana ( puszki elektrycznej immobilaizera - (za włącznikiem świateł) i na nowo wczytanie kodów kluczyków ) --- po paru dniach usterka się powtórzyła --- dopiero po wymianie odbiornika immobilaizera wraz z kablem (odbiornik ten znajduje się wokół stacyjki pod osłoną) który jest podłączony kablem z puszką immobilaizera usterka już się nie powtarza. Jakim cudem ten odbiornik z kablem się popsuł nie wiem --- dziękuję osobom którzy na tym się znają i mogą odpowiedzieć jak to się mogło popsuć. SORY za nie fachowe określenia elektryczne ale myślę że zostałem zrozumiany :-) i że komuś pomogłem na moim przykładzie.
    DZORDZ
  • Poziom 2  
    Ja w swoim pasku miałem takie same objawy, a przyczyną był zawór elektromagnetyczny w pompie wtryskowej, który po przekręceniu stacyjki i odpaleniu puszczał paliwo a za chwilkę je odcinał. Musiałem włączyć zapłon odczekać tak gdzieś z 15 sekund i wtedy odpalić auto.
  • Poziom 9  
    Zobacz alarm fabryczny zamontowany pod przełącznikiem świateł ,są dwa styczniki na próbę zablokuj zapałką ja miałem podobne objawy na zapałce latam dwa lata powodzenia