Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Połączenie Amplitunera Technics z Korektorem.

tabasco7 03 Sty 2009 17:10 8621 6
  • #1 03 Sty 2009 17:10
    tabasco7
    Poziom 2  

Mam taką prośbe czy ktoś by mi mógł wytłumaczyć jak podłączyć Amplituner technics SA-Ex100 z Korektrem technicsa SH-GE70 aby dzwięk radia mozna było przetworzyc przez kolektor ??
    Amplituner ma Wejścia PHONO,CD, Tape(REC(out),PLAY(in)),VCR(out,in).
    Korektor- TAPE( Rec OUT, Playback), : LINE in ,LINE OUT
    CD-posiada aby wyscie out.
    Decka nie uzywam.
    Jestem zielony w tym temacie i nie bardzo daje rade z podlaczeniem tego.CD podłaczylem i dziala (z wyjscia OUt do korektora LINE in i z korektora Line out do amplitunera CD)

3 6
  • #3 04 Sty 2009 13:51
    tabasco7
    Poziom 2  

Co prawda Amplituner mój jest amplitunerem stereo a nie 5.1 tak jak ten podany w linku niżej ;/ i nie wydaje mi sie zeby zasada podlaczenia była ta sama? w linku poniżej nic konkretnego nie pisze na ten temat.
    Niby korektor zaczoł wyświetlać sygnał radia ale nie przetwarza w zaden sposob jego dzwieku. Nie wiem co robic...

0
  • #4 04 Sty 2009 16:51
    Artur k.
    Admin grupy audio

Litości...

Czytanie ze zrozumieniem jak widać jest za skomplikowane:

djlj42 napisał:
    Jeżeli masz w amplitunerze klawisz MONITOR (albo TAPE MONITOR) zapnij korektor w miejsce magnetofonu, przełącz ten klawisz ma chodzić.

Zrobiłeś tak jak jest tu napisane?
    Skoro nie wydaje Ci się żeby to działało, to znaczy że wiesz lepiej, a jak wiesz lepiej to po co ten temat?
    Autor postu do którego link podałem napisał również:
    djlj24 napisał:
    Ale często w amplitunerach nie było osobnej pętli pod magnetofon i ten numer nie przejdzie.

Instrukcja obsługi od amplitunera i od korektora przeczytana?