Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kolumny estradowe, amplituner i wzmacniacz

szeyker89 03 Sty 2009 21:38 1061 6
  • #1 03 Sty 2009 21:38
    szeyker89
    Poziom 9  

Witam wszystkich. jestem początkującym w tej branży i chciał bym sie spytać czy to wszystko będzie ze sobą zgrane. A więc tak:

Kolumny estradowe x2 :
    Link

Amplituner:
    - jeszcze nie mam nic konkretnego na oku więc doradźcie mi co można by tu kupić. Co do mocy to możliwe że w przyszłości dokupię jeszcze dwa głośniki ale nie jest to pewne bo możliwe że te dwa wystarczą (wzmacniacz)

Wzmacniacz:
    -doradźcie :)
    Piszcie co myślicie. Czy warto czy nie? Tylko krucho z kasą więc nie szalejcie :) Pozdro

0 6
  • #2 03 Sty 2009 22:10
    Luke15
    Użytkownik obserwowany

Witam, od razu Ci powiem że jak zakupisz tą kolumnę to możesz być pewny że na niej żadnej imprezy nie zagrasz. Już teraz radzę Ci nie kupować "tego czegoś". Jak niby chcesz się pokazać z takimi kolumnami?? Przykro mi ale kolumną za 89,99zł. nie zrobisz nic! Jeszcze te parametry:

Głośnik niskotonowy średnicy: 20,3 cm
    Głośnik średnio/wysokotonowy: 7,6 x 12,7 cm
    Moc maksymalna: 300 W
    Moc RMS: 150 W
    Skuteczność: 89 dB - śmiech na sali... szkoda gadać.

Jak niby chcesz na tym grać skoro to ma 89dB skuteczności ( o ile w ogóle tyle ma) i jeszcze żeby tego było mało to ma 150W RMS które i tak nie wiadomo czy wytrzyma. "Kolumna estradowa" z głośnikiem 20cm. na piankowym zawieszeniu... ha ha. Szkoda gadać, jak chcesz to kupuj ale pamiętaj "chytry dwa razy traci".