Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pierburg 2E - vw golf II 1.8 B; 89r.

huhra 04 Sty 2009 00:06 8841 10
  • #1 04 Sty 2009 00:06
    huhra
    Poziom 16  

    witam. przejrzałem wiele postów, ale odpowiedzi nie znalazłem.

    mam problem z owym gaźnikiem, auto już sporo czasu nie jeździ na benzynie (niskie obroty, gaśnie, nierówna praca silnika) ale jest odpalany na niej i po około 30 sekundach przełączany na LPG (gdyż mniej więcej w miejsce zaznaczone na zdjęciu leje sie paliwo), a ostatnio i na gazie zaczęły sie poszarpywania.
    auto mam 4 lata, 6 lat jeździ na gazie i raczej nie było w nim nic grzebane jeszcze. poszukiwania po szrotach nie przyniosły rezultatu, oznaczenie na gaźniku 2E, natomiast wg katalogu serwisowego vw przy tym roczniku i typie silnika 2E2. mało który z mechaników chce sie wogóle za to brać a ten co chce to cenę taką podaje ze ręce opadają.

    jak się do tego zabrać, czy da rade zrobić to osoba "zielona" w tym temacie. czy niestety mus zainwestować tych ładnych kilkaset złotych

    Pierburg 2E - vw golf II 1.8 B; 89r. Pierburg 2E - vw golf II 1.8 B; 89r. Pierburg 2E - vw golf II 1.8 B; 89r. Pierburg 2E - vw golf II 1.8 B; 89r.

    0 10
  • #3 04 Sty 2009 00:47
    huhra
    Poziom 16  

    zaglądałem już tam, jednak cena wymiany, naprawy czy czegokolwiek innego w tej firmie przewyższa możliwości finansowe

    0
  • #4 04 Sty 2009 00:48
    ociz
    Moderator Samochody

    Ale możesz sam wymienić gaźnik na inny, lub ewentualnie na wtrysk jednopunktowy ale wtedy koszt byłby jeszcze wyższy.

    0
  • #5 04 Sty 2009 12:35
    huhra
    Poziom 16  

    może jeszcze jakieś ewentualne podpowiedzi??

    0
  • #6 04 Sty 2009 21:33
    huhra
    Poziom 16  

    czy nieszczelność podstawy gaźnika może powodować szarpania podczas jazdy??

    0
  • #7 04 Sty 2009 21:49
    WITEK1952
    Poziom 28  

    Witam serdecznie. Może szarpać bo zasysa fałszywe powietrze. Koszt takiej gumy ( zamienik ) nie jest duży. Pozdrawiam.

    0
  • #8 04 Sty 2009 22:00
    Megawe
    Poziom 30  

    Jeżeli masz wyciek benzyny to może być uszkodzony pływak.Benzyna może tylko wyciekać jak jedziesz na benzynie jeżeli przełączysz na gaz to nie ma prawa kapać benzyna.Jeżeli szarpania występują na niższych obrotach to może być wina gumowej podstawy.Sprawdź gorną przepustnicę od ssania czy się otwiera.Prostsze i lepsze były gaźniki 1B bez problemu taki znajdziesz na szrocie z kolektorem ssącym.

    0
  • #9 15 Sty 2009 01:21
    spioch76
    Poziom 9  

    Mam podobny problem (Temat: z 14 Sty 2009 21:46 "Audi 80 1.8l benzyna/gaz b3 -problem z gaźnikiem") może mi ktoś doradzić na co ewentualnie żamienić i jakie mogę ewentualnie przy tym napotkać "schody"

    0
  • #10 15 Sty 2009 10:07
    huhra
    Poziom 16  

    jeśli masz gaźnik taki jak ja to schody są duże

    -1
  • #11 11 Kwi 2010 10:27
    tomek_105
    Poziom 2  

    mam takze propozycje do tego gaznika pierburka 2e w moim przypadku przewody te od podcisnienia nie sa wszystkie wpiete i tak samo mi szarpało samochodem jak i tobie dlatego wymien gume mocujaca pod gaznikiem bo ona ssie powietrze na lewo i jak to wymienisz to obudowe gaznika ta plastikowa u góry przytkaj jej dziure króra ssie on sobie powietrze najlepiej jak odpalisz go i palcem zatkasz troche dziury wtedy powinien miec szybsze obroty a to wyreguluj na parowniku a zobaczysz ze od razu samochud zacznie przyspieszac i nie bedzie nim szarpac. ta dziure zaklej w miare nie za duzo a zobaczysz ze samochód ozyje:) pozdro

    0