Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Samochód do tuningu!!!

04 Jan 2009 12:57 6628 11
  • Level 2  
    Witam!
    Chcialbym kupic jakis mocny bądź łatwy do tuningu samochód do 25 000zł.
    Jak myslice jaki bedzie najlepszy
  • Helpful post
    Level 24  
    W tych 25 tys. ma być samochód i tuning czy samochód do 25 tys. a ile na tuning ? I jaki to ma być tuning ? Mechaniczny, optyczny ?
  • Level 2  
    Samochód do 25tys
    Głównie tuning mechaniczny (10-15 tys)
  • Helpful post
    Level 15  
    Moze jakiegos japonca? Do 25 tys mozna trafic toyote supre mk3 3.0 turbo z kutym calym dolem silnika. Za 10 tys moze udaloby Ci sie dolozyc duze turbo i wszystko zestroic.
  • Helpful post
    Level 24  
    Nie mam praktycznego doświadczenia więc mogę tylko teoretyzować, że najlepiej kupić coś co ma dużą pojemność i małą moc czyli niewysilony silnik (czyli raczej japończyki odpadają) i z niego wydusić więcej. A do tego jeszcze tuning zawieszenia, skrzynki biegów i co ważne hamulców.
  • Helpful post
    Level 26  
    A ja mógłbym polecić Nissana 200SX - dostępność części seryjnych jak i aftermarketowych jest naprawdę ogromna do tego samochodu. Kompletne zawieszenia od popularnych gwintów aż po Tein'a z możliwością regulacji z wnętrza pojazdu, zestawy montażowe większych intercoolerów, turbosprężarek, kute korby oraz tłoki, komputery typu piggy-back jak i stand alone.
  • Helpful post
    Level 18  
    też pomyślałem o nisaanie 200zx albo jeszcze jestmitsubishi 3000gt
  • Helpful post
    Level 11  
    ja proponuje seata ibize po 2002 r 130ps za 15 tys zrobisz z tego 230-250km myśle że ci starczy ps nie zapomnij jeszcze o hamulcach oraz zawieszeniu
  • Level 1  
    ja proponuje honde civic 95-97 w sedanie duzo i dosc tanie czesci do tuningu do niego sa pozatym silinik wysokoobrotowy latwo idzie wladowac turbine:)
  • Level 16  
    Radzieckie myślenie, a nie lepiej kupić fure za 40tys? i dac sobie spokuj z majstrowaniem ? Ani nie ma gdzie tym jeździć, a już nawet na dresach takie tjuningi wrażenia nie robia.

    Święta zasada rasowania czegokolwiek to najpierw doprowadzenie do idealnego stanu silnika, dopiero potem się go rasuje. Po co montowac lepsza spreżarke jak pierscienie nie utrzymaja spreżenia i wszystko pójdzie w odme ?
  • Level 15  
    gorka16 wrote:
    ja proponuje honde civic 95-97 w sedanie duzo i dosc tanie czesci do tuningu do niego sa pozatym silinik wysokoobrotowy latwo idzie wladowac turbine:)

    Kolega chyba nie ma pojecia o czym pisze. Akurat silniki hondy ciezko sie tuninguje. Zmienisz dolot, kompletny wydech, program i masz 10KM wiecej ale dalej juz ciezko. Vtech z turbo strasznie ciezko zestroic (chyba przez zmiennie fazy rozrzadu).

    Quote:

    Radzieckie myślenie, a nie lepiej kupić fure za 40tys? i dac sobie spokuj z majstrowaniem ? Ani nie ma gdzie tym jeździć, a już nawet na dresach takie tjuningi wrażenia nie robia.

    Kolega po prostu tego nie czuje i tyle. Dobry tuning robi wrazenie i to bynajmniej nie na dresach (na dresach tylko wiejski tuning optyczny). Jesli chcesz jezdzic seryjnym niczym nie wyrozniajacym sie autem to Twoj wybor. Jesli ktos jest indywidualista, lubi sie wyrozniac i robic wrazenie na innych to wlasnie dla niego jest tuning.


    Quote:
    Święta zasada rasowania czegokolwiek to najpierw doprowadzenie do idealnego stanu silnika, dopiero potem się go rasuje. Po co montowac lepsza spreżarke jak pierscienie nie utrzymaja spreżenia i wszystko pójdzie w odme ?

    A kto mowi zeby robic inaczej? Poza tym samo doprowadzenie serii do idealu w przypadku turbo to za malo.
  • Level 24  
    Ilu z wszystkich tuningujących swoje samochody wsadzało turbinę ? Sądzę, że nieliczni. Montaż turbiny to nie przykręcanie kolejnego kawałka plastiku do zderzaka. Nie każdy silnik da się "zaturbić", nie każdy wytrzyma z turbiną, nie każdy będzie z nią dobrze współpracował. Wymaga to fachowej wiedzy i doświadczenia, odpowiedniego zaplecza oraz dużo czasu i cierpliwości.