Witam wszystkich członków togo forum.
Na początku chciałbym zaznaczyć ,że oczekuje rzetelnych wypowiedzi i odpowiedzi na moje pytania ,od osób które naprawdę znają się na rzeczy.
Może rozwinę trochę treść tematu, mianowicie posiadam Mondeo MK1 1.8 16V z gazem sekwencyjnym BRC Sequent 24. Oglądałem sporo projektów o e-turbo czyli sprężarce elektrycznej, niektóre udane inne mniej, i mam kilka pytań odnośnie takiego rozwiązania. Posiadam już turbinę od sierry 1.8 TD, posiada oznaczenia Garrett a/r 48 .
Pyt.1
Jaką prędkość wirnika turbiny musiał bym osiągnąć w przybliżeniu, aby uzyskać ciśnienie doładowania około 0,5 bar-a.
Pyt.2
Czy komputer od instalacji gazowej posiada możliwość dynamicznej zmiany mieszanki w zależności od ilości dostarczonego powietrza.
Pyt.3
W jaki sposób najłatwiej zrealizować sterowanie prędkością turbiny - doładowaniem, w zależności od prędkości obrotowej silnika.
To chyba na razie tyle w miarę postępów w projekcie na pewno pojawią się inne pytania , ale na razie czekam na odpowiedź na te.
Na początku chciałbym zaznaczyć ,że oczekuje rzetelnych wypowiedzi i odpowiedzi na moje pytania ,od osób które naprawdę znają się na rzeczy.
Może rozwinę trochę treść tematu, mianowicie posiadam Mondeo MK1 1.8 16V z gazem sekwencyjnym BRC Sequent 24. Oglądałem sporo projektów o e-turbo czyli sprężarce elektrycznej, niektóre udane inne mniej, i mam kilka pytań odnośnie takiego rozwiązania. Posiadam już turbinę od sierry 1.8 TD, posiada oznaczenia Garrett a/r 48 .
Pyt.1
Jaką prędkość wirnika turbiny musiał bym osiągnąć w przybliżeniu, aby uzyskać ciśnienie doładowania około 0,5 bar-a.
Pyt.2
Czy komputer od instalacji gazowej posiada możliwość dynamicznej zmiany mieszanki w zależności od ilości dostarczonego powietrza.
Pyt.3
W jaki sposób najłatwiej zrealizować sterowanie prędkością turbiny - doładowaniem, w zależności od prędkości obrotowej silnika.
To chyba na razie tyle w miarę postępów w projekcie na pewno pojawią się inne pytania , ale na razie czekam na odpowiedź na te.