Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z uruchomieniem piecyka firmy junkers

05 Sty 2009 00:15 32342 11
  • Poziom 2  
    Witam!

Czy byłby ktoś z szanownych forumowiczów w stanie mi pomóc uruchomić piecyk gazowy firmy junkers, model WR 275-1 KP. Jest to model ze "świeczką". Niestety jestem laikiem, nie znam się kompletnie na takich sprzętach, a w dodatku mam obawy przed jakimkolwiek majstrowaniem przy takich urządzeniach napędzanych gazem. Otóż problemem jest to, że zgasła wspomniana świeczka i nie mogę jej nijak przywrócić, reanimacja przyciskiem do wzniecania iskry (jak mniemam po obrazku na obudowie) i przykładanie zapałki nic nie daje :/ Czy to przy odkręconym kranie, czy też nie. Suwak odpowiadający za wielkość iskry przesunąłem na maksymalną wielkość. Intryguje mnie jeszcze ostatnie pokrętło, umieszczone na samym dole. Jest skręcone prawie maksymalnie w lewo, nie wiem od czego ono dokładnie jest, ale sądząc po rurach to raczej od regulacji przepływu gazu.

Proszę o pomoc w przywróceniu tego piecyka do życia i mnie ciepłej wody! :)

Z góry dziękuje.

PS. Obrazek, jeśli miałoby to pomóc to dołączam zdjęcie piecyka: http://wstaw.org/pokaz/6370/
  • Poziom 18  
    frank.ryan napisał:
    Witam!

...
    Niestety jestem laikiem, nie znam się kompletnie na takich sprzętach, a w dodatku mam obawy przed jakimkolwiek majstrowaniem przy takich urządzeniach napędzanych gazem.
    ...
    Jest skręcone prawie maksymalnie w lewo, nie wiem od czego ono dokładnie jest, ale sądząc po rurach to raczej od regulacji przepływu gazu.

Proszę o pomoc w przywróceniu tego piecyka do życia i mnie ciepłej wody! :)