Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermoPasty.pl
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Koszt wymiany uszczelki pod głowicą Leona 1,9 TDI (90PS)

tomzis 07 Sty 2009 21:49 23039 32
  • #31 07 Sty 2009 21:49
    tomzis
    Poziom 9  

    to jak wytłumaczyć że jak zwiększę obroty to grzeje przecież czy na wolnych czy wysokich obrotach wentylator chodzi tak samo

  • TermoPasty.pl
  • #32 08 Sty 2009 12:21
    eltron
    Poziom 26  

    nic nie da się wytłumaczyć kolego. Bo nie zrobiłeś tych prostych rzeczy które mówiłem. Wyczyść układ tak jak pisałem. i jak to nie da rezultatu to zrób głowicę. Bo to sprawdzenie którego dokonałeś o niczym nie świadczy.

  • TermoPasty.pl
  • #33 08 Sty 2009 20:01
    tomo19811
    Poziom 18  

    tomzis napisał:
    to jak wytłumaczyć że jak zwiększę obroty to grzeje przecież czy na wolnych czy wysokich obrotach wentylator chodzi tak samo


    No właśnie "grzeje" , czyli co wentylator chodzi z taką samą prędkością , w momencie jak "kręcisz "silnik na wysokich zwiększa się prędkość pompy wody, a co za tym idzie intensywność przepływu przez nagrzewnicę cieczy chłodzącej jest większa , i ciecz która została schłodzona przez wentylator jest zastępowana non-stop gorącą z silnika . Sam sprawdź na jakimkolwiek innym samochodzie :rozgrzej silnik do temperatury pracy i włącz ogrzewanie {będzie cały czas grzać PRAWDA :)} , następnie weź zgaś silnik i pozostaw ogrzewanie włączone {na początku jeszcze podmucha ciepłym powietrzem ale później zacznie" lecieć" zimne powietrze ponieważ ciecz schłodzona w nagrzewnicy nie została "przesunięta "przez pompę wody do silnika gdzie mogłaby się ogrzać ponownie. Ja w twoim przypadku widzę zanieczyszczenie nagrzewnicy {spróbuj ją przepłukać w obydwie strony }. Do uszczelki bym się nie dobierał .