Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

sharan VW 1,9 TDI 115km AUY nierówna praca i szarpie

05 Sty 2009 22:45 6886 4
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich forowiczów
    Zaczął mi strasznie dymić - kolor siwy i zaczął nierówno pracować po podłączeniu VAG-a wykazało że jeden pompowtrysk pracuje na -2,85 a reszta oscyluje w granicach -0,4-0,7mg/h.Po wymianie na nowy(regenerowany przez boscha kupiony w sklepie) też nie pracował jak powinien ale już nie dymi.Po wyregulowaniu przy ok.1200 obrotów wyczuwalne są lekkie drgania ale auto przyspiesza dobrze ale szarpie praca jest bardzo dziwna .Wymieniona pompka na obciążeniu pokazuje max.2.85 a na b.jałowym ok.0,9-1,1mg/h(troche dziwne że trzy pompki pracują w minusie a ta nowa na plusie) może ktoś coś poradzić z góry dziękuję!!!
  • Poziom 12  
    logi statycznie 013 023 potrzebne
  • Poziom 1  
    Mam identyczny problem podpowiedz jak sobie z tym poradziłeś.
    antox(malpa)wp.pl
  • Poziom 9  
    Witam, Panowie jak się to skończyło?. Mam bardzo podobny problem, szarpanie na 2 biegu przy lekkim przyspieszaniu. Co ciekawe nie zawsze, mechanik na komputerze sprawdził, że wszystko ok. Wcześniej stwierdził uszkodzenie czujnika położenia wałka rozrządu, zdarzał się że gasł. Gaśnięcie po wymianie ustało, a szarpanie zostało. Nie mam żadnego dymienia. Byłbym wdzięczny za podpowiedzi.
  • Poziom 18  
    U mnie uszkodzone pompki powodowały drgania w zakresie 1500-2500 obrotów. Miałem też problem z przegubami przy skrzyni, też drgało auto podczas jazdy. Najlepiej zrobić logi jak wspominał kolega wyżej