witam od pół roku mam lagune II...
przez lato nie miałem problemów teraz sie pojawiaja...mianowicie ostanio wyjeżdżając z domu zgasł mi samochód...zauważyłem że mróga kontrolka która jest oznaczona napisem stop w środku symbolu...jak podniosłem maske to poczułem tak jak by sie coś spaliło(typowy smród spalenizny) ale auto chodzi tylko że po przekroczeniu 2500obr. gaśnie i kontrolka cały czas mróga...zastanawiam sie nad wentylatorem chłodnicy czy on powinien sie załańczać sam automatycznie po uzyskaniu określonej temperatury czy z zapłonem powinien chodzić? i ...i jeszcze mam problem z obrotami silnika....skaczą mi od 850 do 864...prawdopodobnie to jest spowodowane kiepskim paliwem (tak mówią w serwisie) czy jest to do naprawy / a jeśli tak to co to jest i gdzie sie to znajduje? no i przez to to auto zaczeło więcej palic...jak kupiłem palił 6.5litra obojętne czy trasa czy miasto teraz pali 8 prosze o jakieś wskazówki..
przez lato nie miałem problemów teraz sie pojawiaja...mianowicie ostanio wyjeżdżając z domu zgasł mi samochód...zauważyłem że mróga kontrolka która jest oznaczona napisem stop w środku symbolu...jak podniosłem maske to poczułem tak jak by sie coś spaliło(typowy smród spalenizny) ale auto chodzi tylko że po przekroczeniu 2500obr. gaśnie i kontrolka cały czas mróga...zastanawiam sie nad wentylatorem chłodnicy czy on powinien sie załańczać sam automatycznie po uzyskaniu określonej temperatury czy z zapłonem powinien chodzić? i ...i jeszcze mam problem z obrotami silnika....skaczą mi od 850 do 864...prawdopodobnie to jest spowodowane kiepskim paliwem (tak mówią w serwisie) czy jest to do naprawy / a jeśli tak to co to jest i gdzie sie to znajduje? no i przez to to auto zaczeło więcej palic...jak kupiłem palił 6.5litra obojętne czy trasa czy miasto teraz pali 8 prosze o jakieś wskazówki..