Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kadet 1.6i rozruch

D a m i a n 31 Mar 2004 10:14 1221 7
  • #1 31 Mar 2004 10:14
    D a m i a n
    Poziom 10  

    mam problem ze swoją łezką ponieważ nie zawsze moge ją od razu odpalić, najcześciej jest to na ,,pych";jeśli zaś już odpale normalnie czy tez nie to silnik wariuje z obrotami, kontrolka silnika sie świeci do pewnego momentu, w czasie gdy byłem w górach to w czasie zjazdu potrafił zgasnąc w pare chwil gdy dałem z biegu na luz. Wymieniłem akumulator, świece, kopułke, zamierzam wymienić jeszcze kable ale potem już nie wiem do czego się zabrać, może ktoś ma taki sam problem lub potrafi coś doradzić. Z góry dziękuję!

    0 7
  • #3 31 Mar 2004 12:22
    D a m i a n
    Poziom 10  

    Dzięki bardzo za informacje, to także wezme pod uwage, tyle że podejrzewam też pompe paliwa bo okazuje sie że mam z poldka(dopiero co sie dowiedziałem) mechanik mi mówił że potrzebuje ona troche wiekszego ,,strzała" na rozruch niż oplowska(inne ciśnienie paliwa), od 2 lat nie miałem jednak z tym problemu

    0
  • #4 31 Mar 2004 12:48
    genewa
    Poziom 12  

    Witam,

    odpalanie na "pych" jest niebezpieczny dla silnika gdyż może przeskoczyć pasek zębaty rozrządu.
    Trochę mało informacji napisałeś o silniku i co się dzieje gdy jest zimny i nagrzany. Jakie spalanie paliwa, czy masz LPG, czy dobrze przyśpiesza.

    Ja miałęm w swoim C16NZ podobne objawy i przyczyną był uszkodzony wtryskiwacz.

    Pozdrawiam
    Marek

    0
  • #5 06 Kwi 2004 13:25
    D a m i a n
    Poziom 10  

    silnik C16NZ, bez LPG jak zimnego w 90% sytuacji nie odpale, z ciepłym nie ma problemów, jeśli chodzi o spalanie to w normie, jak dodam szybko gazu szarpnie i dalej już nie ma problemu

    0
  • #6 07 Kwi 2004 11:12
    AKuba
    Poziom 11  

    genewa napisał:
    Witam,

    odpalanie na "pych" jest niebezpieczny dla silnika gdyż może przeskoczyć pasek zębaty rozrządu.
    Trochę mało informacji napisałeś o silniku i co się dzieje gdy jest zimny i nagrzany. Jakie spalanie paliwa, czy masz LPG, czy dobrze przyśpiesza.

    Ja miałęm w swoim C16NZ podobne objawy i przyczyną był uszkodzony wtryskiwacz.

    Pozdrawiam
    Marek


    Co było temu wtryskiwaczowi (lał?) konkretnie? Była zadymiona rura?

    0
  • #7 07 Kwi 2004 11:19
    tarnowski
    Poziom 22  

    D a m i a n napisał:
    silnik C16NZ, bez LPG jak zimnego w 90% sytuacji nie odpale, z ciepłym nie ma problemów, jeśli chodzi o spalanie to w normie, jak dodam szybko gazu szarpnie i dalej już nie ma problemu


    Czujnik temperatury ! Tak myślę :roll: Podłącz zamiast niego opornik o wartości w/g katalogu dla zimnego silnika, i powinno być ok :?

    0
  • #8 07 Kwi 2004 16:22
    genewa
    Poziom 12  

    AKuba napisał:
    genewa napisał:
    Witam,

    odpalanie na "pych" jest niebezpieczny dla silnika gdyż może przeskoczyć pasek zębaty rozrządu.
    Trochę mało informacji napisałeś o silniku i co się dzieje gdy jest zimny i nagrzany. Jakie spalanie paliwa, czy masz LPG, czy dobrze przyśpiesza.

    Ja miałęm w swoim C16NZ podobne objawy i przyczyną był uszkodzony wtryskiwacz.

    Pozdrawiam
    Marek


    Co było temu wtryskiwaczowi (lał?) konkretnie? Była zadymiona rura?


    Objawami uszkodzonego wtryskiwacza było szarpanie przy przyśpieszaniu i częste gaśnięcie na wolnych obrotach. Na LPG samochód chodził dobrze. Na giełdzie samochodowej kupiłem w bardzo dobrym stanie TBI podmieni łem i wszystko wróciło do normy.

    Pozdrawiam
    Marek

    0