Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BSI peugeot 307. gdzie sie znajduje

08 Sty 2009 18:01 30519 15
  • Poziom 11  
    Witam wszystkich. Zwracam się poraz kolejny z pytaniem. Czy moduł(komputer) BSI będzie funkcjonował prawidłowo w innym peugeocie tego samego typu i modelu( np: peugeot 307 1.6, 16V benzyna hatchback). Czy też będfzie wymagac to ingerencji osób trzecich. W serwisie powiedziano mi, że BSI musi zostac "wykasowane" z pamięci do zera po czym należy wgrac kody konkretnego pojazdu( podejrzewam że chodzi 0 samochód na podstawie numeru VIN. Pytam o0 to gdyz jestem włascicielem peugeota 307 i podczas autodiagnostyki okazało się, że ktoś przede mną wymienił moduł BSI,i niedziałają w moim aucie niektóre podstawowe funkcje.[url=]Link[/url]
  • Poziom 20  
    Z BSI to jest tak;

    1) Musi być przede wszystkim zgodny poziom wyposażenia (tzn. czy dane BSI posiada odpowiednie wyprowadzenia w złączach oraz na płycie bo nie wszystkie BSI z 1,6 czy 2.0 mają jednakową budowę)
    2) musi być puste (tzn. przygotowane do wgrania odpowiedniego softu pod dany egzemplarz auta, później wpisujesz kod blokady rozruchu, vin ,itd.)
    3) dobrze jeśli zgadza się tzw. plan (numerki na etykiecie)
    4) producent BSI taki sam jak poprzednik (chyba ,że występuje zamiennik innego producenta)

    Jak to się będzie zgadzało to trochę zabawy z konfiguracją i powinno chulać. (nie polecam konfiguracji z automatu bo nieraz potrafi nasadzić baboli).

    A tak po za konkursem co Ci nie chula??
  • Poziom 28  
    ja mam pytanie do grzesieknysa czy będzie jakiś problem z odpaleniem Peugeota 206 1,4 z 2001 roku , auto jest po spaleniu(częściowym). Według mojej oceny nie było to z przyczyn elektrycznych. Wiązki są spalone w środku . Czy będzie jakiś problem z BSI albo z komputerem .Na co zwrócić uwagę przed i w czasie odpalania.
  • Poziom 20  
    rico37p skoro popalone to jak chcesz to uratować?
    Nowe bądź używane sterowniki + wymiana wiązki (no chyba że da się ją uratować ) no i oczywiście dobrze skompletować ,żeby nie było później ,że coś nie śmiga ,a ma śmigać. Opisz co jak wygląda u Ciebie co popalone itp.
  • Poziom 28  
    Przepraszam że dopiero dzisiaj.Wymieniam wszystko co jest plastikowe łącznie z kolektorem, cewkami ,wtryskami itd.Wiązkę silnikową też . Natomiast wiązkę idącą po ścianie grodziowej naprawiłem (wlutowałem przewody w miejsce spalonych).Brakuje mi tylko linki od gazu z pancerzem , bo są w sprzedaży ale gołe. Nie wiem jak będzie z komputerem i z BSI.
  • Poziom 20  
    rico37p na początek możesz rozłożyć Bsi na stole i wzrokowo popatrzeć czy coś nie jest poupalane. Gorzej jest z ECU bo może być zalane masą i za wiele nie zobaczysz.
    Jak będziesz miał sprawne okablowanie to podłącz i zobacz co się będzie działo. Myślę ,że jak się nie wytopił w środku ecu to powinno zagadać, ale to tylko przypuszczenie bo ciężko jest w takiej sytuacji pomóc jak się na własne oczy nie zobaczy problemu.
    Pozdrawiam i powodzenia.
  • Poziom 28  
    BSI napewno nie jest popalone bo ogień był tylko w komorze silnikowej w okolicach kolektora i wtrysków.Jutro mam zamiar wszystko złożyć i próbować włączyć akumulator.O sukcesach będę pisał.
  • Poziom 28  
    Peugeot 206 po spaleniu odpalony, bezproblemowo, ECU opalone okopcone ale sprawne. Dzięki za pomoc.
  • Poziom 10  
    A ja mam takie pytanie mam takiego Peugeota 307 1.6 HDI ze spalona tylną częścią instalacji (tylne lampy, podświetlenie tablicy, oświetlenia wnętrza, kurtyny powietrzne) i po wymianie tego wszystkiego i przekręceniu kluczyka zapalają się tylko światła postojowe z przodu i załączaja sie samoczynnie wycieraczki na przedniej szybie ( dodam,że po odcięciu spalonej instalacji efekt był identyczny) czy może Ktokolwiek mi coś podpowiedzieć co to może być? Mogę dodac że działają światła awaryjne z przodu, otwieraja się i zamykają przednie szyby, kręci rozrusznik( nie mam podłączonego zbiornika paliwa więc nie wiem czy odpala) i NIE MA WOGÓLE podświetlenia deski rozdzielczej ani nie wyświetlają się na niej żadne kontrolki. Podświetla sie tylko panal sterowania ogrzewaniem i nawiewem.
    Proszę o podpowiedzi bo ogień nie doszedł do przedniej części auta.
  • Poziom 33  
    BSI jest w trybie awaryjnym, musisz podłączyć diagnostykę/PSA/, może być problem z komunikacją między modułami.
  • Poziom 10  
    czyli Kolega uważa ,że podłączenie komputera i wykasowanie błędów może coś w moim temacie pomóc ? Czy muszę się naszykować na jakąś wymianę elementów ?
  • Poziom 12  
    Witam,
    Podłączę sie do tematu, bo nie znalazłem nic w wyszukiwarce.
    Mam Peugeota 307, 1,4 benzyna, 2002 rok.
    Czy ktoś wie za co odpowiadają piny 13 i 14 w zielonej 16-to pinowej kostce podłączanej do BSI oraz jakie powinny być kolory przewodów dla tych pinów?

    W BSI jest uruchomiony (przez poprzedniego właściciela) skandynawski tryb świateł (załączają się automatycznie po odpaleniu silnika) i wszystko działa ok, natomiast gdy włączam światła postojowe przy wyłączonym silniku, to również załączają się od razu światła mijania.
    Kostka zielona w moim BSI jest bardzo mocno sfatygowana przez jakiegoś "fachowca" i aktualnie do 14 pinu nie jest nic dołączone, choć wydaje mi się że coś tam powinno być.
    Proszę o odpowiedź w tej kwestii lub jeśli ktoś wie dlaczego przy włączeniu świateł postojowych załączają się od razu mijania to będę wdzięczny za pomoc.
    pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    A mógłbyś jeszcze napisać o co chodzi z tymi światłami dziennymi? Dzięki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    ok spróbuje wyłączyć tą opcję, bo jak dla mnie jest to trochę bezsensu.
    pozdrawiam