Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Spawarka MIG do 4,5 tys. złotych

misiek707 10 Sty 2009 17:40 5101 12
  • #1 10 Sty 2009 17:40
    misiek707
    Poziom 9  

Witam! Moje pytanie do tyczy też migomatu, tato chce kupić migomat.

Zastanawiamy się nad dwiema możliwościami:

1. MAGSTER 280 4x4 Bester

2. TELWIN DIGITAL MIG 220

Ja osobiście jestem za besterem, w szkole dużo spawałem podobną spawareczką i myślę że jest OK. Mojemu tatowi spodobała się ta spawarka TELWIN.

Doradźcie mi proszę którą spawarkę kupić, może jakieś inne propozycje, bo ja nie znam się tak na tym sprzęcie. Czy ten telwin to w ogule dobra firma?

Cena jaką możemy wydać to max 4500zł

Spawarka do użytku domowego jednak czasami spawa się cienką samochodową blachę czasami coś "grubszego" Więc potrzebna porządna spawarka.

• #2 10 Sty 2009 22:00
    prez8s
    Poziom 33  

Zastanów sie też nad czymś inwerterowym. Spawarki 4x4 są do aluminium, ale warto to mieć. Na alledrogo sa takie Sherman.

• #3 10 Sty 2009 22:08
    misiek707
    Poziom 9  

A może mi ktoś powiedzieć czy ta firma TELWIN jest jakaś konkretniejsza?

• #4 11 Sty 2009 15:47
    lord II
    Poziom 11  

Telwin jest niczego sobie, ale ja pospawałbym jednym i drugim sprzętem i dopiero potem kupował.

• #5 11 Sty 2009 18:21
    misiek707
    Poziom 9  

Tylko, że właśnie nie mam możliwości pospawać tym telwinem :/ Mój tato bardzo się uparł na tego Telwina bo jest sterowany mikroprocesorem czy coś...

• #6 11 Sty 2009 18:48
    prez8s
    Poziom 33