Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Multimetr FlukeMultimetr Fluke
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

honda civic brak iskry klopoty z aparatem zaplonowym

10 Jan 2009 18:12 21120 12
  • Level 10  
    witam ostatnio moja honda bardzo Ciezko odpalala gdy byla zimna gdy zaczolem ja sprawdzac okazalo sie z enei ma iskry badalem aparat zaplonowy czujniki pozlozenia walka maja taki sam opor cewka tez zdaje sie byc sprawna lecz gdy zostawilem auto na zaplonie zauwazylem ze co jakies 5-7 s cewka sie laduje do 5,5v (mierzone przy wejsciu do cewki) i jest iskra a podczas krecenia rozrusznikiem jej nie ma nawet prosto z cewki jest w aparacie jeszcze taki modol i nie wiem zabardzo jak go zbadac E12-302 hitacji i jeszcze na dole jest 4211 czy moze to byc odpowiedziaqlne bo to chyba steruje cewka jesli ktos cos wie to prosze o podpowiedz

    Dodano po 10 [minuty]:

    http://www.allproducts.com/traffic/ignition/ignition_module.html
    cos takiego
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Level 42  
    Gdybyś chociaż postawił jeden przecinek , to z tego natłoku wiadomości można było coś zrozumieć. Po rozszyfrowaniu Ulissesa , radzę sprawdzić kostkę stacyjki. Przy rozruchu rozłącza zasilanie zapłonu.
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Level 10  
    przepraszam za pisownie mam dysleksje i często nie zwracam uwagi na takie rzeczy. a to czemu gdy sie dłużej go pokręci to w końcu zapali lecz będzie przerywać
  • User removed account  
  • Level 10  
    a jak sprawdzić moduł?? i jak cewką?? a jesli cewka była by walnięta tez by dawała iskrę jak ja mierzyłem na wejściach miała coś ok 0,65 ohm
  • Level 42  
    Będziesz dawkował objawy,czy napiszesz wszystkie.
    Po twoim ostatnim pytaniu wątpię , czy będziesz , mógł zweryfikować to co napisał Elektronika 6.
  • Level 10  
    to jak sprawdzic ten moduł ? do cewki znalazlem schemat jest dobra

    Dodano po 21 [minuty]:

    bylem właśnie w garażu sprawdzic ta stacyje i podalem sygnal bezposrednio z akumulatora na przekaźnik rozrusznika i nie było iskry podczas kręcenia lecz gdy skończył kręcić rozrusznik a silnik jeszcze byl w ruchu to wówczas była iskra... co z tym moze byc cos odcina prad czy rozrusznik nagle zaczoł za dużo pobierać ? akumulator jest nowy pół roku ma
  • Level 42  
    Pozostał moduł i cewka.

    Wepnij się woltomierzem do pinu modułu wychodzącego na cewkę , podczas próby rozruchu , napięcie winno spadać do 7 V. Najlepiej to zrobić probówka , z żarówka , jeden konieć do plusa aku. drugi do tego pinu , ma mrugać.
  • Level 10  
    zrobiłem ta z probówka i cały czas sie świeciła to może być ten moduł zapłonowy jeszcze naładuje dobrze akumulator i masy posprawdzam wszystkie zobaczymy moze sie cos zmieni

    Dodano po 2 [minuty]:

    jak sie kręciło to nie mrugała ale przygasała moze to bylo wina tego że juz akumulator troche padł
  • User removed account  
  • Level 10  
    zrobiłem tak i rezultaty następujące na włączonym zapłonie żarówka świeci na rozruszniku gaśnie podczas odłączenia rozrusznika przez parę obrotów które jeszcze silnik wprawiony w ruch wykona żarówka mruga następnie świeci
  • Moderator of Cars
    Daj plus bezpośrednio z aku na modół i cewkę i wtedy spróbuj.
  • Level 1  
    mam pytanie !!!! mam honde civic 1.5 16v na jednym walku !!!! ostatnio pekł mi pasek rozrzadu :( ale wszystko jest ok ;) oprócz tego ze iskra zgineła ? czego to moze byc przyczyna ?????prosze o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!!!!