Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pobór prądu z akumulatora.

snowby 12 Sty 2009 00:32 2371 6
  • #1 12 Sty 2009 00:32
    snowby
    Poziom 8  

Witam, na wstępie zaznaczę że jestem kompetnie zielony jeśli chodzi o elektronikę. Jestem ciekaw czy instnieje możliwość bezpośredniego poboru prądu z akumulatora, np. żeby słuchać radia na działce do której nie jest podprowadzony prąd ? Interesuje mnie pobór prądu rzędu załużmy, 300W na godzinę, czy istnieje jakaś bateria, akumulator lub coś w tym stylu, co zapewni mi prąd podczas powiedzmy tygodniowego pobytu ? Z góry wielkie dzięki za pomoc.

0 6
  • #2 12 Sty 2009 00:42
    Lutek49
    Poziom 36  

Nie podałeś jakie napięcie. Jeśli chcesz zasilać odbiorniki przystosowane do zasilania z sieci energetycznej (230V) to trzeba zastosować przetwornicę jednak biorąc pod uwagę wielkość poboru to żaden akumulator nie będzie w stanie sprostać Twoim oczekiwaniom.

0
  • #3 12 Sty 2009 00:45
    snowby
    Poziom 8  

A czy istnieje jakaś ogromna "bateria" która mogłaby się do tego nadawać ?

0
  • #4 12 Sty 2009 01:34
    kamil22011
    Poziom 18  

A nie lepiej agregat benzynowy? Jedynym mankamentem będzie hałas podczas pracy ale Jeżeli inwestować to można spróbować zbudować na agregat pomieszczenie i je wygłuszyć. Według mnie to wyszło by najtaniej. Wygłuszenie można zrobić z pater na jajka i gąbek. Co do agregatu to na aledrogo jest tego pełno. Najniżej na 630W. Pojemnik paliwowy 1,5l zużycie 0.7l/h więc praca ciągła 2h jeżeli potrzeba można sobie zrobić zbiornik większy i umocować go wyżej niż urządzenie a potem tylko przewód przelewowy.