Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

GeForce 2 MX/MX 400 z TV OUT+ telewizor

Gaco 01 Kwi 2004 21:37 5104 17
  • #1 01 Kwi 2004 21:37
    Gaco
    Poziom 10  

Ciekawe czy tutaj ktoś jeszcze zagląda? Mam nadzieję, że tak!!! Mam pytanie i problem z połączeniem mojego peceta z telewizorem a raczej właściwym jego skonfigurowaniem.
    Aha i chciałbym zaznaczyć, że jestem raczej zielony więc proszę ... dużymi i drukowanymi literami :D.

Ale do rzeczy: Chciałbym połączyć komputer (kartę graficzną) z telewizorem. Karta graficzna: GeForce 2 MX/MX 400 z TV OUT, telewizor: Panasaoic Quintrix TX-28LK10P 100Hz.
    Kupiłem kabel połączeniowy: od przejściówki z karty graficznej S-Video, wejście do telewizora Eurozłącze. Jak ustawię we właściwościach ekranu tryb nView:KLON i Parę wyświetlaną: Monitor analogowy + telewizor to na ekranie telewizora pojawia mi się obraz pulpitu z komputera.
    Ale tutaj jest problem: obraz jest bardzo niestabilny, skacze i pojawiają się boczne paski, niezbyt ostry i zbyt jaskrawy:(
    Jeżeli chodzi o jaskrawość to podejrzewam że to kwestia ustawień, ostrość to podobno wina słabości takiego połączenia i to wszystko rozumiem.Ale dlaczego obraz nie jest stabilny i skacze, jak to wyregulować?
    Pomóżcie!!!

0 17
  • #2 01 Kwi 2004 22:14
    Lukasz1986
    Poziom 17