Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

automatyczna sekretarka (infolinia) do central Siemensa

jarkem 13 Jan 2009 12:50 2357 4
  • #1
    jarkem
    Level 16  
    Witam! Zainteresował mnie ostatnio temat, automatycznej sekretarki - usługi podobnie wykorzystywanej na infoliniach... Chciałbym takie coś założyć przy centrali Siemens (hicom, hipath)... Chodzi o to aby osoba dzwoniąca mogła być automatycznie przekierowana na dowolny numer wewnętrzny po wybraniu odpowiedniej cyfry (DTMF) proponowanej przez nagraną sekretarkę... Czyli jeśli się chcesz połączyć z panem prezesem wciśnij "1", a z działem technicznym "3", a z biurem np "0", itd... Jakie urządzenie musiałbym zastosować i gdzie mogę takie coś znaleźć... Pozdrawiam...
  • Helpful post
    #2
    ttoip
    Level 16  
    potrzebujesz urządzenia firmy ITS o nazwie "ear 1000" lub "ear 2000", to juz w zależnosci od specyfiki pracy i centrali , wszelkie informacje znajdziesz na stronach kontel-telecom

    PZDR
  • #3
    jarkem
    Level 16  
    Dzięki, ciekawe informacje i dokumentacja w języku polskim... Gdybyś znał jeszcze jakieś rozwiązania, będę wdzięczny... Pozdrawiam...
    PS. Interesuje mnie jeszcze taka sprawa... Jak to jest w przypadku gdy ktoś zadzwonił i odsłuchuje komunikat i w tym czasie dzwoni kolejna osoba... Czy otrzyma sygnał zajętości i się nie dodzwoni, czy jednak tez będzie odsłuchiwać komunikat i będzie mogła sie połączyć z numerami wewnętrznymi w tym samym czasie co pierwszy rozmówca... Jako przykład podam infolinie telekomunikacji, gdzie jednocześnie może dzwonić na numer 9393 ogromna rzesza ludzi i każdy może odsłuchać komunikat nie będąc odrzuconym...
  • #4
    ttoip
    Level 16  
    w przypadku dwóch i więcej osób należy rozwazyć montaż ear-a dwu lub ew cztero-kanałowego , tak jak wcześniej napisałem to zależy od specyfiki pracy centrali etc... , poza tym zakłada się że nikt w kółko nie wysłuchuje zapowiedzi ale jeżeli zna numer to go wybiera , centrala wtedy przełącza a ew oczekujący otrzymuje zapowiedź , wszystko zatem będzie zależało od ilości linii miejskich jakie obsługuje centrala , ilosci dzwoniących klientów . Innym rozwiązaniem jest oczywiście fabryczna zapowiedź centrali !!
  • #5
    bulba1
    Level 24  
    Zależy jaki HiPath , 33x0 oraz 35x0 od wersji 5.0 ma wbudowana dwukanałowa pocztę głosowa dla 24 skrzynek. Można zrobić na niej 4 czy 5 zapowiedzi.
    W takiej sytuacji nie trzeba nic kupować tylko skonfigurowac i już