Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a6 2.5 tdi paliwo ucieka z pompy wtryskowej

misiuro 13 Sty 2009 15:16 6336 8
  • #1 13 Sty 2009 15:16
    misiuro
    Poziom 11  

    Witam

    Mam nastepujacy problem z autem . Ucieka mi paliwo z pompy wtryskowej , zazwyczaj sie to dzieje po nocy i wtedy samochod nie chce zapalic. Mimo załozenia zaworkow zwrotnych przed filtrem paliwowym sytuacja sie powtarza.Jezdze bardzo duzo tym autem i taka rzecz mnie bardzo denerwuje.Ktos wie co to moze byc i jak to naprawic. silnik AKE 132 kw 2.5 tdi przebieg 270 tys km rok produkcji 2000

    0 8
  • Sklep HeluKabel
  • #2 13 Sty 2009 15:37
    Sztomel
    Poziom 34  

    jeśli masz założony zaworek jednokierunkowy a z pompy nie widać żadnych wycieków paliwa to nie jest temu winna pompa a raczej przepalone świece żarowe i sprawdź czy one grzeją.

    0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 11 Lut 2009 22:13
    jurekfacet
    Poziom 1  

    mam to samo w ml 270 cdi i czeka mnie wymiana pompy wtryskowej

    0
  • #4 11 Lut 2009 22:22
    romanowski
    Poziom 11  

    załóż za filtrem i zobacz czy pali.

    0
  • #5 11 Lut 2009 23:08
    m.marcin
    Poziom 17  

    Z tego co wiem o tych pompach wtryskowych to bardzo ważny jest także powrót paliwa. Te pompy bardzo łatwo się zapowietrzają i dlatego potem takie problemy. Sprawdź przelot powrotu paliwa na filtrze - może wystarczy mymienić oringi.

    1
  • #6 17 Lut 2009 00:09
    majsterek 1
    Poziom 14  

    Sprawdz czy masz sprawną elektryczną pompkę paliwa która znajduje się w zbiorniku paliwa ona odpowiedzialna jest za napełnienie kosza paliwem z którego pompa zasysa paliwo. jeżeli jest pompka ok.proponuję diagnostykę pompy wtryskowej

    Dodano po 11 [minuty]:

    Zapomniałem jeszcze dodać że istotną sprawę mają przewody nadmiaru wtrysków proponuję zacząć od nich być może tu tkwi cały szkopuł być może są nieszczelne i oby tak było.

    0
  • #7 18 Lut 2009 13:11
    Artur Grugel
    Poziom 10  

    Mam ten sam problem, ale u mnie występuje tylko przy niskim poziomie paliwa

    0
  • #8 13 Gru 2009 09:33
    pszarek
    Poziom 2  

    Miałem ten sam problem założyłem elektozawór na powrocie paliwa do zbirnika i pomkę odpowietrzająca od lublina i mam teraz spokój ,dodam że odwiedziłem parę serwisów i nigdzię nie mogłi zdiagnozować problemu.

    0
  • #9 28 Gru 2009 13:21
    cbr1100
    Poziom 1  

    Witajcie
    u mnie ten sam problem który opisujecie ,a mianowicie po wyłączeniu silnika w przewodzie (przezroczystym) na zasilaniu pompy pojawiają się pęcherzyki powietrza które wychodzą z pompy...ale zauważyłem jeszcze jedna ciekawą rzecz (sprawdźcie u was) ,a mianowicie zaraz po wyłączeniu gdy te pęcherzyki wychodzą słyszę "syczenie" dobiegające z rejonu koła pasowego na pompie ,po czasie ustaje ...z tego co mi się udało już ustalić to by ten problem usunąć trzeba wymienić "zimering" i jakąś panewkę(jakiś mosiężny pierścień) pod kołem z napędu pompy ,
    Jak na razie to tylko informacje.mam nadzieję że się komuś przydadzą ,ja mam zamiar to w najbliższych dniach robić
    koledzy a w związku z tym mam prośbę, jak ktoś z was demontował pompę prosił bym o kontakt bo jeszcze ją nie wyjmowałem a obawiam się że bez tego się nie obejdzie

    0