Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nadal problemy z kotłem VAILLANT

ewkkaa2 14 Sty 2009 06:46 5401 6
  • #1 14 Sty 2009 06:46
    ewkkaa2
    Poziom 9  

witam

na początku zaznaczam,że nie znam się ani na kotłach ani tez na energetyce :)

mam problemy z piecem Vaillant -2 funkcyjny-typ VUW PL 240/2-5(S?)R1 rok prod 2003,wiszący

szukam w internecie instrukcji obsługi dla użytkowników
    piec cyklicznie się wyłącza-czasami pracuje przez 2,3 miesiące bez restartu a czasami w ciągu doby wyłącza sie kilkakrotnie i ukazuje sie monit-24

3 serwisantów nie może znaleźć przyczyny

w mojej kamienicy 2 piętrowej notorycznie kradnie ktoś prąd-(dwa lata temu pojawiło mi sie napięcie na rurach gazowych i w gniazdkach na bolcach uziemienia-zrobiono obejmy i wpięto jakieś szpilki )
    jest jeden pion w którym biegną rury gazowe i wodne (wodne są w części pcv a gazowe "metalowe"-jestem w tym samym pinie co nieuczciwi odbiorcy prądu których energetyka złapała wielokrotnie (teraz chyba ich przechytrzyli-nie można znaleźć lewych obejść i przeróbek)

wczoraj serwisant od kotłów podłączył mi piec do urządzenia trafo-separacyjnego (coś o takim symbolu:BREVE-TUFNASSONS PF S16C
    SEC 230V 0,7 A)
    niestety dziś piec przestał pracować (rano 5.45)- nie wyłączył sie ale po naciśnięciu przycisku "i" pokazała się informacja S-54-diody nie paliły się a po "puszczeniu" ciepłej wody dioda zielona(pierwsza z lewej) mrugała lecz woda nadal leciała zimna-zrestartowałam go lecz ponownie przestał pracować (monit F-24 nie pokazał się)
    zrestartowałam go po raz drugi-pracuje-podgrzewa wodę i kaloryfery sa ciepłe-to trwało wszystko w ciągu 20 minut

fachowcy twierdzą,że komin i wszelkie podłączenia w piecu są OK

nie wiem po czyjej stronie mam szukać winy....

zgubiłam gdzieś instrukcje obsługi a chciałabym wiedzieć co S-54 oznacza-nie wiem gdzie mam jej szukać-zna może ktoś link?