Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Immobiliser Cinauecento 900 padł

14 Sty 2009 15:37 1483 6
  • Poziom 14  
    Witam

    Podczas jazdy nagle zabłysnęła mi kontrolka Code oraz kontrolka wtrysku.

    Po zatrzymaniu się zauważyłem że przewód masy od akumulatora do nadwozia i silnika przy silniku sie przerwał(zaśniedział) i była przerwa w obwodzie.

    Niestety przy ponownej próbie rozruchu silnika kontrolka CODE świeci się na stałe a po chwili zaświeca się wtrysk i nie ma możliwości odpalenia auta.

    Samochód to Cinquecento 96' 900 na wtrysku z silnikiem sprowadzonym z Niemiec.

    Samochód po scholowaniu próbowałem odpalać wszystkimi kluczykami które mam czyli 2 niebieskie i brązowym matką, na wszystkich ten sam objaw.

    Proszę o pomoc jak można to naprawić bo autoryzowany serwis za samą diagnozę usterki woła +150zł a gdzie jeszcze koszt naprawy.

    Dodam że bezpieczniki są ok.

    Podajcie jeśli to możliwe jak chociaż odpalić auto aby wjechać na podwórko pod górkę bo na holu nie można.

    Pozdrawiam
    Krzysiek
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    Nie kombinować tylko wyjąć sterownik IAW16 zanieść do majstra zajmującego się elektroniką samochodową niech wywali immo . Będziesz miał spokój w 250PLN-ach się powinieneś zmieścić.
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    Jedynie rozłączyć immobilajzer bo prawdopodobnie jest przyczyną kłopotów.
    Ale jeszcze zrób konserwację elektryki wypnij kostki wypsikaj sprajem do elektroniki. Najpierw trzeba wykluczyć niedomagania kontaktowe elektryczne.
  • Poziom 14  
    Co do styków to wszystkie sprawdzone. Z masą ciągle mam problem nie wiem czemu tak często śniedzieje i się przerywa.

    Immo wypinałem z kostek jak i odpiąłem na całą noc akumulator wg. informacji z serwisu Fiata.

    Niestety podejrzewam że trzeba będzie albo kupić komputer bez wprogramowanego immo albo czyścić komputer z immo.

    Pozdrawiam
  • Poziom 42  
    Nie tylko stary czyścić z immo , lecz przy przerwaniu masy na silnik , będą popalone scieżki w sterowniku silnika.