No musisz mieć pożyczoną od kogoś przetwornicę i sprawdzić czy ten problem idzie za elektroniką czy za palnikiem. Ale występowanie na obu lampach sugeruje nadwrażliwość przetwornic na skoki napięcia.
Sprawdź czy ten efekt jest na wolnych obrotach ( z dodatkowo naciśniętym hamulcem i awaryjnymi aby dociążyć instalację) a zanika po dodaniu gazu i wyłączeniu zbędnych odbiorów.
Ja mam takie badziewiarskie ksenony w dwóch samochodach, a przetwornic już w sumie 6 szt - te pierwsze przygasały po 15- 20 sek ( różnie na stronach). O dziwo nie przygasają w Passacie B4 ( tam mam 4300K) a przygasały w Reno Espace( 6000K). Wymieniłem przetwornice na inne ( z różnych źródeł) i teraz jest tak:
lewy reflektor świeci jasno i ok ( przetwornica 9-16V)
a prawy ( 10-36V) kombinuje - potrafi nie zapalić razem z drugą i dopiero ponowne wyłączenie i włączenie ją odpala.
Generalnie wszystko zależy od jakości przetwornic.
Ogólnie w passacie lampy świecą lepiej, w Espace słabiej
Oczywiście w obu pojazdach dodałem spryskiwacze reflektorów.
Pozdr.J.