Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer ControlsComputer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z zawieszaniem Windows XP przy włączonym Wi-Fi

14 Sty 2009 21:40 8870 20
  • Poziom 31  
    Witam, jestem bardzo początkującym użytkownikiem sieci WiFi.
    Mam problem z adapterem USB WiFi Sagem XG-762N, który otrzymałem w zestawie z Liveboxem. Problem polega na tym, że komputer w momentach, kiedy nie wykorzystuje się łącza, w pewnym momencie przestaje reagować (pomaga tylko reset). Gdy mam włączony program, który ciągle pobiera lub wysyła dane (np. eMule), wszystko jest w porządku. System (WinXP SP3, wszystkie aktualizacje), nie sygnalizuje żadnych problemów z adapterem, przeinstalowywałem sterowniki, instalowałem nowsze, niż na płycie TP, wywaliłem program Sagem WiFi Utility (łączę się teraz przez Windows) i nic nie pomaga. Problemy z wydajnością prądową USB i inne wobec powyższego raczej odpadają. Słyszałem, że SP3 pod WinXP potrafił powodować jakieś problemy z WiFi ... Czy to prawda? Potrafi ktoś pomóc, bo teraz, żeby mieć pewność, że komputer się nie zawiesi, muszę mieć ciągle włączonego eMula :( Jeżeli podałem za mało informacji, to postaram się jeszcze napisać najwięcej, jak będę potrafił, jeżeli ktoś zdecyduje się pomóc.
    ----------------------
    Jeszcze w opcjach zasilanie w menedżerze urządzeń odznaczyłem opcję "zezwalaj komputerowi na wyłączenie w celu oszczędzania energii" we właściwościach portu, do którego podłączony jest WiFi, ale wątpię, czy to coś da :(

Pozdrawiam
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Wyłącz jeszcze "zezwalaj komputerowi na wyłączenie w celu oszczędzania energii" we właściwościach karty WiFi.
  • Poziom 31  
    mbo napisał:
    Wyłącz jeszcze "zezwalaj komputerowi na wyłączenie w celu oszczędzania energii" we właściwościach karty WiFi.

Witaj