Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes sprinter 313cdi. problem z ogrzewaniem.

14 Sty 2009 22:33 5352 5
  • Poziom 2  
    Problem w tym, ze jest slabe ogrzewanie na wolnych obrotach. czy wie ktos co z tym zrobic? Termostat, nagrzewnica, pompa jest ok.
  • Poziom 11  
    czy bylo cos robione przy układzie chłodzącym jaki przebieg ma auto ile czasu mija od uruchomienia silnika z zimnego do rozpoczecia jakiegokolwiek gzania w aucie troszke wiecej info o aucie pozdro
  • Poziom 2  
    Przy ukladzie chlodzacym byla wstawiona druga nagrzewnica na tyl samochodu i ona grzeje dobrze. Ale gdy ja odcinam, nadal z przodu slabo grzeje. Przebieg 300tys. Na wolnych obrotach przy temperaturze -6st. rozgrzewa sie okolo 15-20 minut. Na wyzszych obrotach od 5-10. Widac, ze jest wymieniana pompa. Gdy sciagam przewod powrotny z nagrzewnicy ma slaba wydajnosc. Czy istnieje mozliwosc, ze siedzi tam inny model pompy niz powinien?
    Gdy zdejme przewod przed nagrzewnica na jej wysokosci, to plyn przeplywa troche lepiej niz za. Gdy opuszczam nizej przeplyw jest lepszy.
  • Poziom 11  
    cos jest zle podpiete z dodatkowa nagzewnica moze powodowac zapowietrzenie sie układu orginalnego jeszcze jest kwestja w kturym miejscu jest wcieta ta druga bo układ i pompa jest obliczony na pewna wydajnosc jesli teraz jes za duzy bedzie problem ale niepowinien byc az taki dodatkowa nagzewnica jest przed termostatem czy za i na jakiej jest wysokosci wzgledem zbiornika wyrownawczego jesli za nagzewnica orginalna leci słabiej moze byc zapchana
  • Poziom 2  
    Dzieki za odp.
    Nagrzewnice podlaczam oryginalnie tak jak ma byc bez tej drugiej i jest to samo. Na wolnych obrotach nagrzewa sie do polowy, a na wyzszych jest ok.
  • Poziom 2  
    Przyłączę się do tematu jeśli można, mam sprintera 313 CDI 2,2 z 2003 roku i wyrzucił mi płyn chłodniczy. Dwa zdania wprowadzenia: Samochód zrobił trasę 500km zasygnalizował kontrolką ubytek płynu, więc dolałem. Po powrocie jak parkowałem zauważyłem że płyn chłodniczy rozlany jest po całej podłodze z tyłu ( czyli z nagrzewnicy podłogowej) dodam że samochód całą trasę zrobił na klimatyzacji, a kiedy parkowałem i już wyłączyłem klime zobaczyłem dopiero wyciek i suchość w zbiorniku wyrównawczym...

    Pytanie brzmi czy zawiniła klima? czy jakieś podciśnienie, czy korek przytkany tam gdzie jest odpowietrzenie, proszę o sugestię w rozwiązaniu tej zagadki. Dzięki:)