Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

LiveBox - brak synchronizacji

milleluk 16 Jan 2009 14:55 8612 6
  • #1
    milleluk
    Level 10  
    Witam,

    Mam LiveBox'a (1 MB), który dosłownie gubi mi Internet. Rozłączenie odbywa się co jakiś (krótki) czas, a następnie znów mi net wraca. Kilka razy dziennie taka akcja i można dostać wariacji. Po kilku tygodniach walczenia z obsługą techniczną, doszli do wniosku, że to brak synchronizacji się włącza i netu nie ma. Ale parametry mam klave, więc tak naprawdę nie wiedzą co i jak. Zatem zwracam się do Was z pytaniem o co może chodzić i w ogóle co się z tą neostradą dzieje :?:
  • #2
    KGS
    Level 23  
    Witam! Przerabiałem to ze swoim LiveBoxem.Ni z gruchy,ni z pietruchy zaczynała wolno migać dioda @.Pomagało wypięcie na chwilę linii telefonicznej.Później obsługa techniczna doradziła reset modemu za pomocą przytrzymania przez 2min. guzika Reset.Zaktualizował swoje oprogramowanie i już jest O.K.Potem trzeba tylko wejść do panelu konfiguracji i wpisać stosowne parametry
    użytkownika i hasło.Jeśli to nie pomoże złóż reklamację i niech sprawdzą trasę kablową (paskudny styk w którejś szafce).:|
  • #3
    milleluk
    Level 10  
    U mnie dioda ta sama miga, czyli ten sam wózek. Nie kazali mi tego trzymać 2 minuty, w ogóle nie kazali mi naciskać resetu. Spróbuję tak zrobić.
    A co do reklamacji, "never ending story..." (czy jakoś tak) ;)
  • #4
    KGS
    Level 23  
    Cytuję za instrukcją :
    1. Odłącz zasilanie elektryczne i włącz je po chwili ponownie
    2. Gdy 5 diod przestanie migać i zacznie świecić światłem ciągłym
    naciśnij przycisk RESET na max 2 minuty (powinny zapalić się światłem ciągłym diody 1 , 3 , 5
    3. Po 2 minutach puść reset.

    PAMIĘTAJ,ŻE TERAZ LIVEBOX MA USTAWIENIA STANDARDOWE ( i zaktualizowane oprogramowanie)

    Przez panel administracyjny gdzie :
    Nazwa użytkownika: admin
    Hasło: admin
    Trzeba wpisać nazwę użytkownika i hasło do połączenia internetowego.
    Mniemam,że czujnie podczas pierwszej instalacji je zapisałeś! Podobnie jak nadane przez TP ID oraz PIN.Za ich pomocą po wejściu na www.tp.pl
    logujesz się.Następnie >Twoje konto >Zmiana danych rejestracyjnych możesz zmienić hasło.Nazwa użytkownika jest niezmienna i widoczna po prawidłowym zalogowaniu.Powodzenia! :D
  • #5
    milleluk
    Level 10  
    No teraz może zadziała, ale powiem Ci, że nadzieja w tym wypadku jest nie wielka, ponieważ ja już cuda z tym liveboxem robiłem. Ale jeden raz więcej nie zawadzi ;)

    A czy może by tak, że mam jakiś wirus, który mnie tak gnębi :?:
  • #6
    Bolo_Yeung
    Level 13  
    Najpierw warto spróbować z innym modemem.

    Mam te same objawy, ale to nie Liveboxa wina, bo na starym SpeedTouch także zdarza się rozłącza. Rozłączenia zdarzają się seriami, tzn większą częśc dnia jest spokój a potem co pół godziny do godziny rozłącza 3-6 razy... i znów spokój. w Tepsie kazali mi wymienić modem (lol). Parametry ponoć mam super...
    Podejrzewam że DSL po stronie TP miewa problemy...
  • #7
    milleluk
    Level 10  
    Ja też zmieniłem modem, parametry są wdeche i podobnie mam odnośnie rozłączania. Tylko, że oni nie potrafią naprawić usterki, którą mają i kule toczą ciągle :/