Rico37, to co opisujesz wskazuje wlasnie raczej na uszkodzenie pompki spryskiwacza.
Pompka ma specyficzna budowe, specjalny roznicowy zawor przelaczny i dwa wyloty - na tyl i na przod. W zaleznosci od kierunku obrotow wirnika powinien sie zalaczac odpowiedni wylot. Czesto sie zdarza, ze pomiedzy cylinderek a tloczek zaworu dostaje sie jakis paproch, robi sie zadzior i blokuje zawor w jednym polozeniu. Mozna probowac go oczyscic przedmuchujac wielokrotnie powietrzem (niezbyt duzym cisnieniem) i przeplukujac. W ostatecznosci mozna ja probowac rozebrac i oczyscic wewnatrz zawor.
Oczywiscie, przyczyna moze tez byc zablokowanie spryskiwaczy przednich (np. zacisniety przewod) lub to, ze pompka caly czas pracuje w jednym kierunku (uszkodzenie w COM). Jednak to rzadkie przypadki a ten ostatni to juz zupelny ewenement.
Odchyl kolego nadkole, odslon pompke, sciagnij wezyki i zamien je - w ten sposob sprawdzisz czy przewody nie sa zablokowane. Potem sciagnij wtyczke pompki i sprawdz czy podczas spryskiwania przod-tyl zamieniaja sie miejscami "plusy" na konektorze. Jesli bedzie wszystko w porzadku to wymontuj pompke i sprobuj ja oczyscic jak wyzej to opisalem.
Pozdrawiam