Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z VAG K+CAN Commander

17 Sty 2009 00:20 90506 47
  • Poziom 14  
    Witam,

    Kupiłem "chińczyka" VAG-K+CAN z softem VAG CAN+K commander full 1.4
    Gdy uruchamiam program pojawia mi się napis "int dog failed".
    W oknie dialogowym programu wyświetla się napis "dog initiation failed".

    No i program nie potrafi nawiązać komunikacji.

    Port USB mam skonfigurowany poprawnie.
    Próbowałem też inne softy ale żaden nie nawiązał komunikacji.

    Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    brak sterowników
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Sprzętowych. Mogą być też nie do tego sprzętu.
  • Poziom 38  
    jaki masz system w komputerze?
  • Poziom 14  
    xp

    Dodano po 11 [minuty]:

    próbowałem też z vistą i to samo
  • Poziom 19  
    Przyjacielu to moze masz nie odpowiednia wersje softu .
  • Poziom 14  
    Mam kilkanaście programów, łącznie z tym który dostałem do sprzętu.

    Dodano po 32 [sekundy]:

    Ze wszystkimi to samo
  • Poziom 19  
    A jak ci sie ustawia sterownik na com czy na usb ?? w programie wybierasz dobry port com ?? Gdzie kopiłeś tego fejsa

    Dodano po 3 [minuty]:

    Moze masz konflikt przerwań
  • Poziom 14  
    Kupiłem poprzez ebay w UK
    Sterownik ustawiam teraz na com1 wczesniej na com5

    Program wykrywa poprawnie com'a tak jak jest skonfigurowany w windows
  • Poziom 19  
    no to chyba przyjacielu jakiś Chinczyk dał ciała bo skoro port ci wykrywa soft masz dobry to powinno śmigać. USB masz 2.0 ?? Nowszy czy starczy komp. Poszukaj czegoś co sie nazywa MPROG 3.0 i odczytaj co ci tam ft232bm powie czy serial ci sie wyświetla jak nie to wiesz juz ze fejs skopany jak tak co soft do bani.
  • Poziom 14  
    Mam nowy sprzęt, USB 2.O,

    Ściągnę zaraz MPROG i zobaczę co się dzieje i odpiszę...

    Mam możliwość reklamacji sprzętu ale wcześniej chcę się upewnić że nie popełniam jakiegoś błedu.

    Dodano po 2 [godziny] 23 [minuty]:

    Mprogiem odczytałem zawartość FTDI i jest ok.. szukam softu i zobaczymy co dalej
  • Poziom 38  
    4dim napisał:
    xp

    Dodano po 11 [minuty]:

    próbowałem też z vistą i to samo
    na viście nie działa,ale na xp powinno śmigac.
  • Poziom 14  
    No właśnie, naściągałem softu ile tylko znalazłem, testuję na dwóch kompach z XP i ciągle to samo..
  • Poziom 12  
    Jeśli to chińczyk to powinieneś dostać jeszcze klucz sprzętowy wyglądający jak pendrive podłączając fejs za każdym razem musisz i go podłączyć
  • Poziom 14  
    nic takiego nie dostałem a ze sprzedawcą mogę skontaktować się dopiero jutro.
  • Poziom 10  
    grzanek85 napisał:
    Jeśli to chińczyk to powinieneś dostać jeszcze klucz sprzętowy wyglądający jak pendrive podłączając fejs za każdym razem musisz i go podłączyć


    U mnie z "pendrive" na XP jest OK
  • Poziom 10  
    witam, mam podobny problem Vag K+Can Commander od chińczyka, u mnie program nie działa wogóle.. ??? ma może ktoś tą samą wersję ??? albo moze sprawdzic moja ??? zalaczam..

    Program jednak działa, problemem był antywirus który go blokował...
    Poniżej zamieszczony to: Vag K+Can Commander ver. 1.4 nie wymaga klucza sprzetowego.
  • Poziom 10  
    Problem rozwiązany, antywirus blokował program.
  • Poziom 1  
    przy próbie ściągnięcia programu NOD32 widzi wirusa !
  • Poziom 31  
    to go wyłącz
    i przed uruchomieniem też wyłączaj
    (bo to wersja bez klucza)
  • Poziom 2  
    witam
    posiadam taka same wersje jak przedmowca, ale mam dorbny problem z porgramem.
    Otoz moge zrobic korekcje licznika, moge odczyyywac pin immo, ale niestetynie mam opdstepu do opcji po lewej stronie programu: min: odczytywanie kodow bledow adaptacji itp...
    ponizej zamieszczam foto
    Problem z VAG K+CAN Commander
    Czy wie ktos moze co jest nie tak?? z gory dzikuje za pomoc
  • Poziom 15  
    W connection type musisz wybrać magistrale can. Oczywiście auto też musi być w nią wyposażone. Poźniej w target ecu wybierasz z czym się chcesz połączyć i klikasz open chanell - obsługiwane opcję pojawią się.
  • Poziom 2  
    dzieki za podpowiedz, zaraz pobiegne sprawdzic do autka...
    Tylko ze jest jeden naky problem moje autko nie jest na szynie can tylko na zwyklej K, czy te opcje beda dostepne dla mojego pojazdu, nadminie rowniez ze pin immo juz wydobylem przez ten program... passat 1.9t 2001 AWT

    Dodano po 39 [sekundy]:

    1.8T

    Dodano po 2 [godziny] 55 [minuty]:

    Wlasnie sprawdzilem.
    i jest dokladnie tak jak bylo wzesniej. Proboje otworzyc kanal 1- motor, vag commander zczytuje informacje o sterowniku -mozna je odczytac w oknie dialogowym, ale niestety, poza tym nie moge nic wiecej zrobic....
    Please help
  • Poziom 38  
    Możesz działac tylko na funkcjach które są podświetlane,to nie jest sprzęt do typowej diagnostyki.
  • Poziom 2  
    dzieki za odpowiedz...
    no to w takim razie utknalem, i moimi sprzetami nie dam sobie rady...
    a pytalem o vag commandera dlatego ze proboje zaadaptowac nowy komputer do autka. Program vag-com pyta mnie o 7 cyfrowy kod pin, a ja posiadam tylko 4-cyfrowy z vag-commander. czy znajac ten kod jest mozliwosc zorbienia adaptacji immo w vag-com?? z gory dziekuje za pomoc
  • Poziom 38  
    jak byś podał co za samochód i rok .
  • Poziom 2  
    passat 1.8T 2001 AWT-kod silnika.
    Masz jakies pomysly jak przy uzyciu moich sprzetow moge zaadpotowac nowy komputer>??
  • Poziom 14  
    Czy moglby ktos dopomoc mi w tym zagadnieniu?? autko stoi i oczekuje na wasza pomoc. Z gory wielkie dzieki