Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

golf II 1.8 16v

17 Sty 2009 11:42 2878 15
  • Poziom 9  
    Witam mam problem z silnikiem, nie chce wchodzić na obroty, strzela w rurę, był u mechanika ponoć wszystko jest w porządku, ale autko nadal nie chodzi.
  • Poziom 20  
    pierwsze czy ma gaz,a jak to sie stało ze zaczał tak chodzic
  • Poziom 9  
    witam golfik jest bez gazu. na poczatku był tam silnik 1.8 8 zaworowy został wstawiony 16 zaworowy. przez jakies dwa latka chodził pieknie dopuki nie zaczoł szarpac nie wchodził na obroty strzelał w rurke potem padł całkiem. jak sie okazało brak iskry. wymiana swiec kabli nic nie dała,cewka nic, został aparat zapłonowy. wymieniłem i i znowu byłem szczesliwy szczescie nie trwało długo zaczeło sie objawy jak wyrzej wiec dałem do kolesia ktory zajmuje sie elektryka i mechanika, auto stało miesiac koles sie meczył i nic nie nie zrobil. auto jak zacholowałem do niego tak tez wróciło i stoi na podwórku.odpala na dotyk ale pedał gazu wcisniety prawie na maksa. na wysokich obrotach chodzi a jak spuszcze troszke z gazu zacznie sie dusic schodzi z obrotów potem strzał w rurke i chodzi dalej. i do tak ładnie strzela ze rozerwało już tłumnik.

    Regulamin, p.10.9, 11 i 15. Proszę poprawić treść postów i tytuł tematu. [MS]

    Rady:
    - dbaj o styl swojej wypowiedzi
    - nie popełniaj błędów
    - nie zaniżaj poziomu elektroda.pl
    Dziękujemy!
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jaki wtrysk?
  • Moderator Samochody
    goldwinger napisał:
    Jaki wtrysk?

    Domyślam się że KE-Jetronic.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Pewnie tak jest ale kombinacja z silnikami jakaś była to może ma digifanta
    Co by nie było jedno i drugie badziew
  • Poziom 13  
    Przypuszczam ze chodzi o silnik PL z mechanicznym wtryskiem i uszkodzona jest ktoras z gum w dolocie i lapie "lewe" powietrze. Najprosciej bedzie kupic samostart i sprawdzic szczelnosc dolotu.
  • Poziom 20  
    moze i byc kr ale jak mowisz sprawdzic szczelnosc oraz sprawdz czy okragła blaszka kora jest w rozdzielaczu jest idealnie prosta,a nie zgięta. jesli jest to musisz poszukac nowej lub cały rozdzielacz
  • Poziom 9  
    witam. jest to silnik KR na mechanicznym wtrysku gumy były pekniete sa powymieniane
  • Poziom 20  
    jak mowiłem sprawdz blaszke ktora powinna byc idealnie prosta, a jak przewod do serwa szczelny?
  • Poziom 9  
    chodzi o ta okrągłą blaszkę w rozdzielaczu? to było całe czyszczone i była cała. nie pogięta.

    Dodano po 1 [minuty]:

    a który to przewód do serwa?
  • Poziom 20  
    zobacz na serwo i patrzac na serwo jest on z lewej strony i idzie do samego kolektora. jak pracuje na wolnych to pracuje rowno?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    W paliwowym szukaj, ciśnienie itd.
  • Poziom 9  
    co do paliwa to bez zapłonu to ok 3bar przy zapalaniu ok 5-6 po odpaleniu spadło do ok 4-5. ale zaraz gasł. kazałem sprawdzić wtryski koleś odkręcił przewód z wtrysku przy rozdzielaczu kręciłem rozrusznikiem a tu paliwo kapie a przy takim ciśnieniu powinno sikać tak mi się zdaje. ale mimo wszystko odpala. z pedałem podłodze.

    Dodano po 2 [minuty]:

    seba 24. nie chodzi na wolnych wiec jak to sprawdzić?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jak kapie to to chodzić nie będzie
  • Poziom 9  
    co ciekawe ze odpala. rozdzielacz walniety?