Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Omega 2.5TD - po wymianie swiec żarowych spadła moc.

Szymon8626 17 Sty 2009 14:35 3656 6
  • #1 17 Sty 2009 14:35
    Szymon8626
    Poziom 2  

    Witam was koledzy.oddałem omegę 2,5td na wymianę świec żarowych i po tej wymianie straciła moc.Dodaję że był do tego ściągany kolektor ssący.Turbo się załącza więc jest ok.nie mam przepływomierza wiec to nie może być przyczyna.jeśli macie jakieś pomysły czekam na odpowiedź.[/b]

    Poprawiłem tytuł tematu, proszę zapoznać się z p.10.9 i 11 Regulaminu. [MS]

    0 6
  • #2 17 Sty 2009 14:46
    robokop
    Moderator Samochody

    Szymon8626 napisał:
    Witam was koledzy.oddałem omegę 2,5td na wymianę świec żarowych i po tej wymianie straciła moc.Dodaję że był do tego ściągany kolektor ssący.Turbo się załącza więc jest ok.nie mam przepływomierza wiec to nie może być przyczyna.jeśli macie jakieś pomysły czekam na odpowiedź.[/b]

    Oddaj ten samochód z powrotem do warsztatu. bo jak widać to nie za bardzo się orientujesz o czym piszesz.

    0
  • #3 17 Sty 2009 14:47
    fil2006
    Poziom 27  

    chyba tam masz kolektor z zmienna charakterystyka i sa tam takie regulowane przepustnice powinien byc nastawnik podcisnieniowy do ktorego idzie przewod podcisnieniowy sprawdz przewody do nastawnika i sprawdz czy te przepustnice nie zablokowane ,zdarza sie podczas montarzu ze je przyblokuje jesli mechanik nie zwruci uwagi na to .

    0
  • #4 17 Sty 2009 14:58
    Szymon8626
    Poziom 2  

    ''fil2006'' o tym co piszesz to chyba te kolektory są w nowszych silnikach.A moja omega jest z 1995r.może nie znam się na tym dobrze ale kolektor był myty w środku i nic nie było widać żeby były jakieś przepustnice. a w kolektorze mam od spodu wkręcony czujnik doładowania.a od króćca który wystaje pod kolektorem jest podłączony przewód do elektrozaworu.

    Dodano po 3 [minuty]:

    ''robokop'' może mnie nie zrozumiałeś.napisałem że turbo się załącza więc jest ok.czyli turbo ładuje.ale zanim turbo się uruchomi jest mułowata.

    0
  • #5 17 Sty 2009 16:04
    fil2006
    Poziom 27  

    no tak sory nie przeczytalem ktory rok

    0
  • #6 17 Sty 2009 17:15
    jannaszek
    Poziom 39  

    turbo się uruchamia ,bo nie ma innej opcji,ale trzeba sprawdzić czy działa obwód czujnika doładowania i zawór zbyt wysokiego doładowania.
    Nie znam tego silnika ,ale w wielu jest regulowana kierownica powietrza wewnątrz turbiny i często ulega zatarciu, np. w leonie, lubi zardzewieć siłownik kierownicy.

    sprawdż wszyskie podłączenia rurek gómowych i wtyczek.

    0
  • #7 17 Sty 2009 17:35
    Megawe
    Poziom 30  

    Koło lewego kielicha pod maską jest czujnik ciśnienia doładowania-sprawdz czy jest do niego podłączony wężyk od kolektora ssącego i wtyczka elektryczna.

    0