Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tuba+wieża w domu

17 Sty 2009 15:29 4780 9
  • Poziom 13  
    Posiadam wieże Thomson AltimaPro300 Ma podłączenie niby na 4 głośniki ale jest to wieża stereo u góry ma wejścia stereo na dole surround
    Wieża ma 8Ohm i ma podłączane tez takie 2 głośniki chciałbym sobie fundnąć Jakąś skrzynkę basową bądź tubę.
    I teraz pytanie czy taki sprzęt mogę podłączyć pod taką wieże Tuby mają 4Ohm a wieże 8.
    Tuba+wieża w domu
    Tuba+wieża w domu
    Tuba+wieża w domu
    Lub może lepszym rozwiązaniem będzie jakiś subufer choć wolał bym jakąś skrzynkę do 200zł. Choć może jakiś subufer będzie leszy nie wiem nie znam się dlatego zamieszczam ten temat tutaj:D
  • Poziom 26  
    Nie można podłączyć do wieży która ma 8 ohm głośników 4 ohm ponieważ uszkodzeniu może ulec trafo. Zainwestuj w subwoofer aktywny.
  • Poziom 13  
    A mógłbyś dać jakiś przykład "subwoofer aktywny" do 200zł
  • Poziom 26  
    Wpisz sobie na allegro subwoofer aktywny.
  • Poziom 13  
    Co sądzicie o "Subwoofer Aktywny ALPHARD do kina domowego FV"
    Moc [ Waty Max] 100
    Impedancja [ohm] 8
    Opis dostępny kolor tylko jasny buk
    Wymiary (mm) 380 x 270 x 330
  • Poziom 12  
    Prawdę powiedziawszy nie wiem, jakie ma kolumny ta Twoja wieża, ale ten subwoofer to kiepskiej jakości kicha, zapytaj sprzedającego jakiej średnicy jest głośnik niskotonowy w tym subie, bo jeżeli się okaże, że jest mniejszy niż głośniki basowe od tej Twojej wieży to domyśl się, jak to będzie cienko pierdzieć :/

Pozdrawiam
  • Poziom 13  
    Średnica głośnika niskotonowego w kolumnie ma 15cm

A jak już kupie to jak to podłączyć subwoofer do prądu i od kąpa kabel do suba czy tak jak mam do wieży i z wieży do suba a z suba 1 kolumnę?
    Nie mam pojęcia w ogóle jak to podłączyć.
    Tuba+wieża w domu
  • Poziom 20